View Poll Results: What should our name be for our August babies?
August Sunbeams 15 17.86%
August Sunflowers 17 20.24%
August Beach Babes 5 5.95%
August Gladiolas 1 1.19%
August Rainbows 4 4.76%
August Sunsets 6 7.14%
August Rays of Sunshine 2 2.38%
August Lollipops 2 2.38%
August Sunshines 5 5.95%
August Sunbears 3 3.57%
August Bloomers 5 5.95%
August Blossoms 9 10.71%
August Peridots 0 0%
August Poppies 4 4.76%
August Dolls 0 0%
August Divas 0 0%
August BabyMamas 6 7.14%
August Aphrodites 0 0%
Voters: 84. You may not vote on this poll

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
Old Nov 23rd, 2013, 16:05 PM   51
WanaBaba
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Mar 2010
Location: Germany
Posts: 2,914
I have a feeling mine is a boy but that may be because I want a boy haha!
I was thinking the same hopeful, strange to think you are off to work and we are off to bed lol. Hope you manage to get through work ok x



 
Status: Offline
 
Old Nov 23rd, 2013, 16:34 PM   52
hopefulfor1st
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Jan 2012
Location: nsw, australia
Posts: 8,583
Yes it's Sunday here lol.
Haven't talked about names yet maybe after 1st scan, not game to get that attached yet!
If Jace was a girl he was going to be Zoe so chance we might use that. Hubby really wants a girl but if shettles method is right it's another boy. I would love a girl but don't wanna get my hopes up- hubby is already saying "she"
Last night I was pinteresting announcement pics.

Ah I just had the best idea!!!!
In his cake smash for his 1st bday (13th January) well do a shot with him and his cake and do a mini cupcake next to him....and have a "that ones not for you Jace" or "coming soon" on a blackboard.



 
Status: Offline
 
Old Nov 23rd, 2013, 16:37 PM   53
Arlandria
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Sep 2008
Location: North West, UK with my DH, DD & Bump!
Posts: 3,115
Oooo I love the cake ideas!!! Sooooo cute!!

We're gonna get Olivia to paint "I'm going to be a big sister" and get a picture of her holding it up to post on FB ! Or possibly one saying "My Mummy hasn't baked for ages, but My Daddy put a bun in her oven!"



 
Status: Offline
 
Old Nov 23rd, 2013, 16:50 PM   54
hopefulfor1st
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Jan 2012
Location: nsw, australia
Posts: 8,583
^^^ haha! My hubby used to be a baker, so I could do something along the lines of "dads baking again" and a pic of bun in oven!



 
Status: Offline
 
Old Nov 23rd, 2013, 22:16 PM   55
clynn11
Trying to conceive (TTC)
BnB Addict
 
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 4,580
^^ That is an amazing idea!!!

Feeling a tad nauseous right now, gonna make myself some eggs because they sound deeeelicious!!! Lol. Took a FRER tonight to make sure my lines are getting darker and my test line is darker than the control line!! Woot woot. Definitely eased my mind a bit.



 
Status: Offline
 
Old Nov 24th, 2013, 00:31 AM   56
clynn11
Trying to conceive (TTC)
BnB Addict
 
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 4,580
So far the prenatal at night seems to be working! Yay!



 
Status: Offline
 
Old Nov 24th, 2013, 00:33 AM   57
clynn11
Trying to conceive (TTC)
BnB Addict
 
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 4,580
If shettles method is correct mine should be a girl. Only BD'd one time 48 hours before O. I was reading an article though about a study on implantation and during the study 97% of males implanted on the right and 94% of females implanted on the left! Pretty interesting, i'll see if I can find the link. I feel pinching pains on my right side so I think I implanted there. My first instinct says girl but I also feel it's too early and I just love girl clothes I'll be extremely happy with either sex and would love to have either first for different reasonings lol.



 
Status: Offline
 
Old Nov 24th, 2013, 01:24 AM   58
LittleMinx
Pregnant (Expecting)
BnB Addict
 
 
Join Date: Jan 2011
Location: East Anglia - UK
Posts: 4,441
Morning ... I wasnt going to test anymore, but had 2 Superdrug tests left and my willpower sucks .. So did another this morning and gonna save the last one for Friday when i'll be a week late...

So here is my progression



I'm one happy, but nauseous lady right now x



 
Status: Offline
 
Old Nov 24th, 2013, 02:10 AM   59
hopefulfor1st
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Jan 2012
Location: nsw, australia
Posts: 8,583
I am thinking of doing my other digi as soon as I can get my boy to sleep, it's 7pm Sunday here, it's been 4 days since my 1st BFP and I wanna see if I'd get 2-3 yet!



 
Status: Offline
 
Old Nov 24th, 2013, 02:12 AM   60
LittleMinx
Pregnant (Expecting)
BnB Addict
 
 
Join Date: Jan 2011
Location: East Anglia - UK
Posts: 4,441
I'm gonna do another digi Friday, that way i should get 3+! x



 
Status: Offline
 
Reply



Bookmarks

Tags
2014 , august , open

featured articles


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search






SEO by vBSEO