Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
Old Sep 7th, 2013, 03:24 AM   41
kmbabycrazy
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Oct 2011
Location: Scarborough, UK
Posts: 5,821
Haha bless her x



 
Status: Offline
 
Old Sep 7th, 2013, 11:15 AM   42
kimberleyrobx
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: May 2012
Location: Scotland
Posts: 2,711
Emily's favourites right now are 'shut it!' and 'stop it!' and 'no mummy! Go away!'



 
Status: Offline
 
Old Sep 7th, 2013, 16:19 PM   43
Gemmamuk
Pregnant (Expecting)
Active BnB Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Surrey
Posts: 905

*


Tonight I was in the bath with my son and I was asking him what his body parts were called.

I pointed to his nose, he got it correct.
I pointed to his ears, mouth, hand, foot, bum....all correct.
I pointed to his winky and asked 'what's that called Alex?'
He stood up and proudly pointed and yelled 'Dave!'.

No idea where he's heard that name before or why he has named his willy Dave!!!! Lmao!!! 😂



 
Status: Offline
 
Old Sep 9th, 2013, 00:44 AM   44
Beyond
Mum (Mom)
Active BnB Member
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 134
*Me talking to my daughter*

Me: What do you want to be when you grow up?

Her : A doctor.

Me: Oh that's good baby! What kind of doctor?

Her: A doctor , i'm gonna take you to the hospital and take the baby out and it's gonna hurt really bad ok?

Me: Why do you have to hurt mommy?

Her: Because i'm a doctor , it has to hurt ok. Then i'm gonna shoot you.

Me: You're gonna do what? O_O

Her: I'm gonna shoot you in the arm with a needle.



Status: Offline
 
Old Sep 12th, 2013, 10:40 AM   45
kmbabycrazy
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Oct 2011
Location: Scarborough, UK
Posts: 5,821
Walking home from school and toby told me a funny knock knock joke. I laughed and asked hin where hebheard it and he said my brother told him it. I said "it's funny"

Toby: that's what jokes are for mummy.



 
Status: Offline
 
Old Sep 13th, 2013, 02:42 AM   46
RainbowDrop_x
Mum (Mom)
BnB Elite
 
 
Join Date: Oct 2009
Location: United Kingdom
Posts: 17,882
I picked dd up from preschool on Wednesday and when we got home this is what she said

DD "mummy I missed daddy today"
Me "aww that's very sweet darling"
DD "yeah I went to kick him and I missed. Silly me"




 
Status: Offline
 
Old Oct 13th, 2013, 02:20 AM   47
MissRhead
Mum (Mom)
BnB Addict
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 3,471
These are all hilarious! Love them!

I just heard from upstairs my mum making LO jump he screamed and my mum said sorry, he replied.. if you make me jump again ill probably cut you up and eat you.

I asked him to feed the fish the other day, he started putting in some food then went into a mad panic because they where banging their 'noses' on the glass..

He has imaginary friends and often has conversations to himself when he's alone, I hear him saying things like 'yes I am the best, I know that' 'don't be silly, just do what I tell you and nobody will get hurt' 'shit... Don't say that! That is such a nasty word..shit, stop it'



Status: Offline
 
Old Oct 13th, 2013, 09:18 AM   48
Marie000
Mum (Mom)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Jan 2012
Location: Qc, Canada
Posts: 1,396
Quote:
Originally Posted by MissRhead View Post

He has imaginary friends and often has conversations to himself when he's alone, I hear him saying things like 'yes I am the best, I know that' 'don't be silly, just do what I tell you and nobody will get hurt' 'shit... Don't say that! That is such a nasty word..shit, stop it'
Ok, now I think I'm scared...



 
Status: Offline
 
Old Oct 13th, 2013, 09:24 AM   49
Dragonfly
Mum (Mom)
BnB Elite
 
Join Date: Aug 2008
Location: N.Ireland
Posts: 19,278
me: what did you learn at school today?
William: Nothing
me: why?
William: because I wasnt listening.

William. A grave yard, you go there when you eat something bad. And your gravestone helps you turn in to a vampire.

William :

12345
once I caught a fish alive.
5789 10
now he can f*ck off again

Me : do you love me Alex?
Alex: no. I love your boobs.
me. Gee thanks.



Status: Offline
 
Old Oct 14th, 2013, 13:34 PM   50
Lianne1986
Mum (Mom)
BnB Elite
 
 
Join Date: Mar 2010
Location: Cambridgeshire
Posts: 11,112
we had a conversation with tyler at the dinner table tonight.

he was telling us that some muslims came into his school today.
he said he couldn't understand how they were muslims because they were from Wolverhampton.

we then explained anyone can choose to be a muslim so he replied with -

so do they put their hands together (he puts his together and closes his eyes) and says do they say - please god let me grow a beard so I can be a muslim.

I was pmsl! kids are so innocent.



 
Status: Offline
 
Reply



Bookmarks

Tags
child , funny , things

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search



SEO by vBSEO