Forum Rules


Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
Old Jul 8th, 2008, 07:35 AM   11
Arcanegirl
Pregnant (Expecting)
BnB Spammer Elite
 
 
Join Date: Aug 2006
Location: Glasgow
Posts: 27,374
Freezing is a bit extreeme and no its not possible. Only hospitals have the equipemtn to be able to do that.

I would go with a break, it sounds like you need it.



 
Status: Offline
 
Old Jul 8th, 2008, 07:39 AM   12
TT's
Mum (Mom)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Apr 2008
Location: Preston, England
Posts: 2,314
Honey, if you could freeze the little swimers we'd all be doing it

Take the break and good luck for next cycle




Status: Offline
 
Old Jul 8th, 2008, 08:03 AM   13
porkpie1981
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Apr 2008
Location: Belfast
Posts: 9,102
yeh i would just b4 he goes then rest as freezing the sperm is a techinal process that cant be done in a normal fidge i would say



 
Status: Offline
 
Old Jul 8th, 2008, 08:55 AM   14
magicvw
Trying to conceive (TTC)
BnB Elite
 
 
Join Date: Apr 2008
Location: the Dark Ages
Posts: 16,932
Like the others have said, I would just bd right up to seeing him off for his hols then sit back and relax. A month isn't a very long time in the world of TTC. WHy not use that month to pamper yourself, get your body ready for a bean, or just relax. I don't want to put a downer on things, but trying to time a pregnancy to coincide with someone else's birthday is just not gonna happen.



 
Status: Offline
 
Old Jul 8th, 2008, 12:15 PM   15
TrixieLox
Pregnant (Expecting)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Nov 2007
Location: UK
Posts: 2,274
Quote:
Originally Posted by TT's View Post
Honey, if you could freeze the little swimers we'd all be doing it
So sooooo soooooooooooooo true!!!

(this is a new one girls, I thought I'd heard it all until I saw this post, good idea tho)



 
Status: Offline
 
Old Jul 8th, 2008, 12:33 PM   16
Dee_H
Mum (Mom)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Nov 2007
Location: NS Canada
Posts: 2,130
LOL..I was just thinking the same thing...we would all be doing that if that were the case.



 
Status: Offline
 
Old Aug 2nd, 2008, 00:11 AM   17
GLD
Waiting To Try (WTT)
Active BnB Member
 
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 205
LOL hello ladies..
thank you all for the advice and the reason why i aint really got back to you lot is because of the advice :P
i was BDin my socks off.. i think hes glad for the break because i think i scared him off (just a lil) lol..
anyway ladies, you never guess what?
last week i went toilet, whipped and saw light pink stains.. i got scared and called him and he told me theres nothing to be worried about and that it can be implantation bleeding.
thank god he nos about this baby stuff because that was the last thing on my mind
he called again that evenin to make sure its stopped because apparently its only light and finishes quick. anyway i told him yeah but theres stil a tiny bit and that its gone a bit red but its dying out.
he was so excited but we promised not to ever get excited again after last months rollercoaster
to see the BFNs was a heart breaker because we use to sit up talking to the baby together
anywho, im no longer bleedin (as it was last week) and my periods due today. i want to get excited but i dont think i can do it to my poor lil heart if i see my period

wish me luck ladies

and do you think all the babydancin til he left worked?

if it did then id have a April 11th Baby



Status: Offline
 
Old Aug 2nd, 2008, 00:17 AM   18
GLD
Waiting To Try (WTT)
Active BnB Member
 
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 205
Quote:
Originally Posted by tansey View Post
Yes get as much BD in as poss before he goes (why is he going without you? i'm nosey!)
lol, hes working (doing construction) abroad and reason im not going is because im still working. (dont worry, im nosy 2 but shhhh lol)



Status: Offline
 
Old Aug 2nd, 2008, 00:19 AM   19
miel
Trying to conceive (TTC)
BnB Elite
 
 
Join Date: Dec 2007
Location: San Francisco, CA USA
Posts: 11,412
honey i don't want to crush you but implementation doesn't happen frequently ...but you never know may be you were one of the lucky one to experience with it..but it's commun to have some CM pinkish near you ovulation time or unfortunatly near you AF time as well!!!

like you said it's a big roller coaster the ttc world!!! so wait a little before you test...
good luck!



 
Status: Offline
 
Old Aug 2nd, 2008, 00:22 AM   20
GLD
Waiting To Try (WTT)
Active BnB Member
 
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 205
k im glad your online can i PM you?



Status: Offline
 
Reply



Bookmarks

Tags
bfn , hes , hmmm , leaving , wonder

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search



SEO by vBSEO