Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
Old May 25th, 2013, 11:33 AM   891
wavescrash
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Jul 2011
Location: Ohio
Posts: 5,227
Quote:
Originally Posted by goldstns View Post
waves- do you look at EWCM or OPK??? how long are you cycles usually?
I don't use OPKs. It's an expense I don't want to spare to be honest lol. I don't really pay attention to my CM either. I could start, I just don't. I'm bad at remembering to do things regularly (for example, I tend to forget to take prenatals every few days) and I'm lucky I remember to temp every morning and don't just hit snooze and go back to bed instead lol.

My cycles are usually pretty "textbook" though. 28 day cycles. I want to say I've O'd around the same time every cycle - CD 14/15. Luteal phase I haven't really paid much attention to before but it's roughly 14 days.



 
Status: Offline
 
Old May 25th, 2013, 21:57 PM   892
SmallTownGal
Pregnant (Expecting)
Active BnB Member
 
 
Join Date: Aug 2012
Location: Midwest USA
Posts: 531
Quote:
Originally Posted by HWPG View Post
Stg, glad the surgery was so successful. Good things in your future!
Afm,as I said, took my first doseof this months clomid last night. Four more days, then we're hitting the sheets!
Quote:
Originally Posted by goldstns View Post
STG- So glad it went well. I totally think youll get you BFP now! YAY!


FX'd for this round of clomid, Sonia



 
Status: Offline
 
Old May 26th, 2013, 03:00 AM   893
clynn11
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 4,800
Bottom test is from tonight with no hold after drinking a lot. FX it's darker tomorrow morning and not another crappy evap



Attached Images
File Type: jpg new 0011.jpg (33.4 KB, 19 views)
 
Status: Offline
 
Old May 26th, 2013, 09:38 AM   894
wavescrash
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Jul 2011
Location: Ohio
Posts: 5,227
My temp dipped today but I don't know if I should count it as a legit temp. I tossed and turned like crazy all night so I doubt I got a solid 3 hours of sleep. And when I woke up, my throat was sore/dry so I imagine I slept with my mouth open again.



 
Status: Offline
 
Old May 26th, 2013, 10:48 AM   895
goldstns
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Dec 2012
Location: Colorado
Posts: 2,578
waves I would vag temp, if you have to temp again next cycle.



 
Status: Offline
 
Old May 26th, 2013, 13:11 PM   896
clynn11
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 4,800
Lol obviously my computer at home has a brighter picture than these ones the pic I posted last night is soooo dark lmao!!! But I feel like it may be a teeny bit darker today. I don't know.. still not definitive enough for me to say BFP. Hopefully AF is a no-show on Tuesday.

Also woke up with a massive headache today which started late last night. I felt like I was gonna puke on my way to work- but now that i'm here I feel fine. Also last night I felt like the veins in my chest were more pronounced but figured it's my mind playing tricks on me after Ashlee told me that was one of her first signs lol. Damn body! I wish you could just wake up with a big 'Pregnant' that appears on your forehead so I wouldn't have to play this guessing game!!!



 
Status: Offline
 
Old May 26th, 2013, 13:49 PM   897
Disneybaby26
Mum (Mom)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 1,807
Fx'd for you Cassidy!

Ashlee-did you ever get hcg results?

STG- so glad surgery went well!! Excited to see how your next ttc cycle turns out! Yay!

Julie- you go girl!! I feel like that's great results with your levels in a very little amount of time!! Good you you!! Sorry about co-worker being such an awful person, karmas a b*tch! It'll come right back around to her!



 
Status: Offline
 
Old May 26th, 2013, 13:57 PM   898
clynn11
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 4,800
Julie- great results!!! They've raised a lot just in the last month!! I believe they'll continue to raise- and I mean your temps still show you are O'ing so you're just increasing your chances every month!! Woot woot!!!

Ashlee is in San Fran for her wedding makeup/hair run through and for her fiance's birthday, not sure if she'll be able to get on this weekend!



 
Status: Offline
 
Old May 26th, 2013, 14:06 PM   899
Disneybaby26
Mum (Mom)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 1,807
Eeek!! So exciting!!

I'm sitting here choking down "parsley tea". Gag- officially at the point of desperation



 
Status: Offline
 
Old May 26th, 2013, 14:18 PM   900
clynn11
Mum (Mom)
BnB Addict
 
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 4,800
I text her and she said she hasn't got results back yet (damn office) but is having a great time

I hope you get your angel baby soon Kara, you deserve it so much



 
Status: Offline
 
Reply



Bookmarks

Tags
baby , bfps , ladies , newcomers

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search






SEO by vBSEO