Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
Old Apr 14th, 2010, 17:27 PM   31
AreIn83
Pregnant (Expecting)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Mar 2010
Location: Illinois
Posts: 1,520
When I started my speel about buying the OvaCue, I thought DH would be harder on me than he was. All he said was "whatever it takes". I mentioned this in the other thread but my girlfriend got preg first month off BCP and he saw how much it upset me so he's giving in to about anything. I'm so excited you guys are getting one! I really wanted to have some OvaCue buddies!



 
Status: Offline
 
Old Apr 14th, 2010, 17:30 PM   32
crazy84
Waiting To Try (WTT)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Mar 2010
Location: USA
Posts: 1,961
Quote:
Originally Posted by AreIn83 View Post
Sorry, girls, I'm at work so I had to...work. The vaginal sensor is for confirming ovulation only.
Ok thanks!! I am at work as well!!! lol, my boss probably wonders what the heck I am doing all day!!! lol



 
Status: Offline
 
Old Apr 14th, 2010, 17:34 PM   33
AreIn83
Pregnant (Expecting)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Mar 2010
Location: Illinois
Posts: 1,520
The idea is just not to get caught....



 
Status: Offline
 
Old Apr 14th, 2010, 23:26 PM   34
nevertogether
Trying to conceive (TTC)
BnB Addict
 
 
Join Date: Apr 2010
Location: Mannheim, Germany & Little Rock, AR, USA
Posts: 5,928
haha hey ladies! well the different time zone threw our conversation off. it was definitely bed time for me. i got the vaginal sensor to confirm ovulation. i had an anovulatory cycle last month and my temps showed ovulation this month, but wanted to get that sensor JUST IN CASE..since june is my only shot. i want to know if i ovulate for sure that month so i don't get my hopes up for no darn reason. february was the only month DH has gotten to visit so far and i didn't ovulate that month for the first time in my life. what are the odds??? ugh..so don't want to have the same happen in june!



 
Status: Offline
 
Old Apr 15th, 2010, 09:01 AM   35
crazy84
Waiting To Try (WTT)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Mar 2010
Location: USA
Posts: 1,961
Quote:
Originally Posted by nevertogether View Post
haha hey ladies! well the different time zone threw our conversation off. it was definitely bed time for me. i got the vaginal sensor to confirm ovulation. i had an anovulatory cycle last month and my temps showed ovulation this month, but wanted to get that sensor JUST IN CASE..since june is my only shot. i want to know if i ovulate for sure that month so i don't get my hopes up for no darn reason. february was the only month DH has gotten to visit so far and i didn't ovulate that month for the first time in my life. what are the odds??? ugh..so don't want to have the same happen in june!
That sucks it would be so hard!! I have so much respect for yall though!! I mean you pretty much have put your lives on hold to serve our country!! SO THANKS!!!! I really hope you get your BFP in June!!!!! I am going all out this month so i think I will get the same one you got just so I can be really sure!!! lol DH said it was ok with him!! LMAO!! I forget about the time differences!! lol



 
Status: Offline
 
Old Apr 15th, 2010, 10:19 AM   36
AreIn83
Pregnant (Expecting)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Mar 2010
Location: Illinois
Posts: 1,520
never-That's a really great idea, I'm so scared of being annovulatory again. I'm pretty sure I never O'd at all the first year we TTC but I just didn't realize it!

The herbalist I went to see said she thinks that even now I'm probably only O-ing every couple of months even though I have a temp shift. And I think she may be right, last month my temps were allllll over the place even though I got my crosshairs, I'm thinking it may have been an ann-O cycle. The cycle before, my temps were slightly better and I had O pain at the right time but none last. I'm hoping for an O this cycle but DH got a new job and is working nights. We had to sneak in a BD yesterday while DD was playing.



 
Status: Offline
 
Old Apr 15th, 2010, 10:24 AM   37
crazy84
Waiting To Try (WTT)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Mar 2010
Location: USA
Posts: 1,961
Quote:
Originally Posted by AreIn83 View Post
never-That's a really great idea, I'm so scared of being annovulatory again. I'm pretty sure I never O'd at all the first year we TTC but I just didn't realize it!

The herbalist I went to see said she thinks that even now I'm probably only O-ing every couple of months even though I have a temp shift. And I think she may be right, last month my temps were allllll over the place even though I got my crosshairs, I'm thinking it may have been an ann-O cycle. The cycle before, my temps were slightly better and I had O pain at the right time but none last. I'm hoping for an O this cycle but DH got a new job and is working nights. We had to sneak in a BD yesterday while DD was playing.
Whenever I start temping, will you have a look at my chart?? I have to learn to use the thing first though!! LOL just looking at the charts I am like WTH?? lol!!!



 
Status: Offline
 
Old Apr 15th, 2010, 10:43 AM   38
AreIn83
Pregnant (Expecting)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Mar 2010
Location: Illinois
Posts: 1,520
Of course! I'm no expert but I have a so-so idea. You won't have to buy the vag sensor if you temp because your shift will confirm O.



 
Status: Offline
 
Old Apr 15th, 2010, 12:03 PM   39
nevertogether
Trying to conceive (TTC)
BnB Addict
 
 
Join Date: Apr 2010
Location: Mannheim, Germany & Little Rock, AR, USA
Posts: 5,928
hey ladies! finally off work. ugh. this 12 hour work days should be illegal. so tired. one more day! i chart right now too, to confirm ovulation, but i'm just really pulling out all stops for june. hubby said even if we had to BD in the bathroom with my softcup we would haha (only because when he is here in june, he is still in training and on deployment orders so when and where we see each other isn't definite.) thank you for the nice words crazy. it is hard, i could say you get used to it, but you never do. i guess you just learn to live with it. areuin, hurry and o so we can figure out how this thing works! :P



 
Status: Offline
 
Old Apr 15th, 2010, 12:06 PM   40
AreIn83
Pregnant (Expecting)
Chat Happy BnB Member
 
 
Join Date: Mar 2010
Location: Illinois
Posts: 1,520
No kidding! I'm on CD 9 so it should be within the next 2-3 days, hopefully....



 
Status: Offline
 
Reply



Bookmarks

Tags
club , ovacue

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search






SEO by vBSEO