...

Discussion in 'Buy, Swap & Sell' started by Mervs Mum, Apr 19, 2009.

  1. Mervs Mum

    Mervs Mum Doula & Mum of 3!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    20,523
    Likes Received:
    0
    I havent put this on eBay yet but I am thinking I'll dip my toe here first....

    Bugaboo Cameleon in Dark Grey and Sand.

    Includes:

    Stroller, carrycot and chassis - worth £600
    Sand Fleece Fabric set (canopy, apron for carrycot, seat cover) -£75
    Blue Fleece Fabric set (as above) - £75
    Sand Footmuff - £75
    Shopping basket - £45
    Raincover - £20

    All in excellent condition. The sand fleece canopy, apron and footmuff have been washed and come up like new. The sand seat cover has never been on. The blue set has been on for 1 day!! The raincover has been used a handful of times.

    I have all the manuals, DVDs etc and boxes for the fabrics, pump for the tyres....

    I have been recommended as a good seller in the thread above and I pride myself on looking after everything I own and only selling something that I'd be happy to have myself.

    Anyone interested PM me.

    I love this pram and you definately get plenty of compliments and the odd envious look! :lol: I'm thinking of selling it to get a Bee.....I'll only sell for a good offer.

    :)
     
  2. honey08

    honey08 mum2two boys/2mc

    Joined:
    Jul 20, 2008
    Messages:
    28,328
    Likes Received:
    1
    have u pics ? :) (when uv time x )
     
  3. Michy

    Michy Mum and Preggo

    Joined:
    Feb 7, 2008
    Messages:
    1,982
    Likes Received:
    1
    OMG I can't believe you are thinking of getting rid, I don't know what I'd do without mine!!!!!!!!!!!
     
  4. Mervs Mum

    Mervs Mum Doula & Mum of 3!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    20,523
    Likes Received:
    0
    I'll get some pics tomorrow Honey.

    Michy.....dont say that....I havent told hubby yet....I just struggle to get both dogs in the boot of the car and the pram.
     
  5. Michy

    Michy Mum and Preggo

    Joined:
    Feb 7, 2008
    Messages:
    1,982
    Likes Received:
    1
    We are getting a bigger car :rofl: I seriouly LOVE my bugaboo, although if I am ttc in September will I need a double buggy?????????????????????????
     
  6. embo216

    embo216 Mummy to 3 <3

    Joined:
    May 17, 2008
    Messages:
    11,119
    Likes Received:
    0
    would it be bad to want 2 bugaboos! lol
     
  7. Mervs Mum

    Mervs Mum Doula & Mum of 3!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    20,523
    Likes Received:
    0
    Convo with hubby:

    Me: Ok I'm gonna tell you something and I want you to think before you respond....
    OH: OK
    Me: I'm thinking of selling the Bugaboo.....
    OH: ........................right........................why
    Me: I think I'd like something that fit in the boot better with the dogs.....
    OH: Is that the ONLY reason?? What would we get??
    Me: It's the main reason.....we'd get a Bee
    OH: I like it though.....
    Me: OK....let me come at this from another angle......can I have a Range Rover????
     
  8. Michy

    Michy Mum and Preggo

    Joined:
    Feb 7, 2008
    Messages:
    1,982
    Likes Received:
    1
    PMSL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:rofl::rofl:
     
  9. joeyjo

    joeyjo Mum to 2boys, growing #3

    Joined:
    Oct 9, 2008
    Messages:
    3,448
    Likes Received:
    0
  10. tink

    tink mummy of 5!

    Joined:
    Mar 28, 2008
    Messages:
    1,147
    Likes Received:
    0
    :rofl::rofl:Great convo!
     
  11. thelilbump

    thelilbump ♥ mummy to a princess ♥

    Joined:
    Mar 18, 2008
    Messages:
    9,452
    Likes Received:
    0
  12. Kirstin

    Kirstin Well-Known Member

    Joined:
    Jul 3, 2008
    Messages:
    3,922
    Likes Received:
    0
    OH wont let me get a bugaboo :( and he thinks bees are weird :rofl:
     
  13. navarababe

    navarababe Mummy To Brooke :-)

    Joined:
    Sep 22, 2008
    Messages:
    4,104
    Likes Received:
    0
    :rofl: and what was his answer to the range rover? .....;)
     
  14. AppleBlossom

    AppleBlossom Guest

    Lol @ range rover!!
     
  15. princess_bump

    princess_bump Happy Wife & Mumma!

    Joined:
    Feb 27, 2008
    Messages:
    30,424
    Likes Received:
    0
    :rofl: at the range rover!!!

    and em - i too want two! i have no idea where i'd be without my cameleon!!!
     
  16. Mervs Mum

    Mervs Mum Doula & Mum of 3!

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    20,523
    Likes Received:
    0
    Ermmmm.....he's thinking about it......yeh...right.....

    Anyway I changed my mind.....the lady in Mothercare said the Bee isnt good 'off road' and I'm an off road kinda girl......:muaha:
     
  17. princess_bump

    princess_bump Happy Wife & Mumma!

    Joined:
    Feb 27, 2008
    Messages:
    30,424
    Likes Received:
    0
    :rofl:

    edit - i now have visions of you taking hebe in the cameleon over marsh land and such like on the 4x4 adverts :blush:
     
  18. Hevz

    Hevz 4 beautiful children

    Joined:
    Aug 4, 2008
    Messages:
    4,465
    Likes Received:
    0
    If you don't ask....you don't get:rofl:
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice