Achey Cramps

Discussion in 'Pregnancy - Second Trimester' started by Wobbles, Jun 26, 2007.

  1. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,769
    Likes Received:
    15
    These still normal through 2nd tri like it was in 1st.

    Sometimes I feel like the :witch: month its GRRRR
     
  2. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    Yep you will even get em in 3rd tri hun

    xxx
     
  3. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    15,141
    Likes Received:
    0
    and during labour and after uve had bubbs for a week or so lol, soz hun!! but is perfectly normal!!
     
  4. Kina

    Kina Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2006
    Messages:
    1,456
    Likes Received:
    0
    Oh god tell me about afterpains! Worse than bloody labour the 2nd time round for me!!
     
  5. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    Soooo not looking forward to them again ....

    Felt like i'd just pushed a melon outta me bits aswell as a bloody baby!

    xxx
     
  6. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,769
    Likes Received:
    15
    K now ya can stop :rofl:
     
  7. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    Lol we ain't even started yet lol!!!

    xxx
     
  8. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    15,141
    Likes Received:
    0
    was wen i was feeding callum it was at its worse i was in agony!!!!
     
  9. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    Ohh and needed to go to the toilet ....

    OUCH!

    xxx
     
  10. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    Ohh and needed to go to the toilet ....

    OUCH! :wacko:

    xxx
     
  11. Layla

    Layla Well-Known Member

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    6,853
    Likes Received:
    0
    after pains on your second are so bad, i remember thinking they must have missed something and that there was another baby in there lol

    they are not to bad on your 3rd tho

    x
     
  12. miss maternal

    miss maternal Well-Known Member

    Joined:
    Nov 28, 2006
    Messages:
    443
    Likes Received:
    0
    I heard that you can still get period pains at the time your period would have been hun. x
     
  13. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    15,141
    Likes Received:
    0

    tht was worse thn labour!!!! i held mine in for about 12 hours and filled 2 bedpans :blush: bcos it was pure urea it burned!!! 2nd time i made sure i drunk heaps of water!!!!!
     

Share This Page