Any one have a graco high chair advice needed asap

Discussion in 'Baby Club' started by x-Rainbow-x, Dec 17, 2009.

  1. x-Rainbow-x

    x-Rainbow-x Mum to Phoebe, Alex n Ben

    Joined:
    Jun 17, 2009
    Messages:
    7,603
    Likes Received:
    0
    i have this high chair

    https://s7.sears.com/is/image/Sears/04913684000

    Alex has just puked all over the straps and i cant figure out how to get them off to wash ?? and ideas?

    help!!!!
     
  2. Lulu

    Lulu 1 dude & 1 dudette

    Joined:
    Feb 6, 2008
    Messages:
    1,381
    Likes Received:
    0
    oh we've got that highchair too but I don't know how to get the straps off :dohh:

    all I did when the Euan got the straps covered in sweet potato was to rub them with a flash wipe, it came off really well and it started to dry in.

    Good luck :)
     
  3. x-Rainbow-x

    x-Rainbow-x Mum to Phoebe, Alex n Ben

    Joined:
    Jun 17, 2009
    Messages:
    7,603
    Likes Received:
    0
    done it, very complicated

    no amount of washing was gonna get that off it was stinking :rofl:
     
  4. Kayleigh09

    Kayleigh09 Well-Known Member

    Joined:
    Apr 22, 2009
    Messages:
    838
    Likes Received:
    0
    are the straps machine washable then? The ones on mine are a bit grubby and wont come off with a wipe
     
  5. x-Rainbow-x

    x-Rainbow-x Mum to Phoebe, Alex n Ben

    Joined:
    Jun 17, 2009
    Messages:
    7,603
    Likes Received:
    0
    lol not sure one way to find out though :rofl:
     
  6. kaylynn040485

    kaylynn040485 Mummy to two girls

    Joined:
    Aug 11, 2008
    Messages:
    4,952
    Likes Received:
    0
    yeah i take mine off and just put them in one of those tablet bags and they come out great. Glad u got them off hun they would have been reeking by tomorrow lol and hope Alex is ok Kx
     
  7. x-Rainbow-x

    x-Rainbow-x Mum to Phoebe, Alex n Ben

    Joined:
    Jun 17, 2009
    Messages:
    7,603
    Likes Received:
    0
    i think he getting poorly he is never sick , but today he had had a couple of explosive nappies and has just projectile puked :cry:
     
  8. kaylynn040485

    kaylynn040485 Mummy to two girls

    Joined:
    Aug 11, 2008
    Messages:
    4,952
    Likes Received:
    0
    Uch thats not so good esp so close to crimbo, hope he gets better soon Kx
     
  9. lesleyann

    lesleyann Mummy

    Joined:
    Sep 17, 2008
    Messages:
    8,396
    Likes Received:
    0
    the straps on mine are grebby lol and i could not find a way to get them off... sooo ladys how did you manage it ?
     
  10. x-Rainbow-x

    x-Rainbow-x Mum to Phoebe, Alex n Ben

    Joined:
    Jun 17, 2009
    Messages:
    7,603
    Likes Received:
    0
    if you un popper the dots bit and loop it iver the front

    i followed the straps with my hand, you just have to straighten the ends to fit through the holes

    :flower:
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice