Anybody else watching 'embarrising teenage bodies'?

Discussion in 'General Chatter' started by princess_vix, Oct 29, 2008.

  1. princess_vix

    princess_vix Guest

    Anyone else watching this series?
    It's on every day at 9 this week.
    It's interesting in some ways but does anyone else think sometime it goes a bit OTT?

    Like last night we had to watch one girl have lipo,and with my morning sickness and that i just threw right up!!!!

    But other than that quite interesting!!!!


    :hug:
     
  2. alice&bump

    alice&bump mummy to katie

    Joined:
    May 4, 2008
    Messages:
    8,364
    Likes Received:
    0
    i've been watching it. i found that girl with the lipo ridiculous tbh. when told that if she had more kids her belly might get the same again, she was like, no i'm not gona, i hate my belly too much. well never say never. and then she said she was worried that she'll have a big scar. erm, make your mind up!! do you want a flabby tummy tht you dont like (which tbh wasnt that bad) or do you want a scar and a flat tummy??
     
  3. princess_vix

    princess_vix Guest

    Yeah right...And what happens if she decides she does want more kids...it's just going to happen again!!!!

    Plus that girl with the tongue ring...bleurghhhhh!!!
     
  4. Sarah_16x

    Sarah_16x Mum to Jayden & pregnant

    Joined:
    Nov 10, 2007
    Messages:
    1,236
    Likes Received:
    0
    Hiya ive been watching this as well watched yesterdays and the day before xx
     
  5. alice&bump

    alice&bump mummy to katie

    Joined:
    May 4, 2008
    Messages:
    8,364
    Likes Received:
    0
    omg the thing witht he tongue ring, i couldnt watch! either tomorrow's or fridays is all about teenage mums and stuff, which should be good
     
  6. princess_vix

    princess_vix Guest

    Yes the teenage mums one is thurs! x
     
  7. xXDonnaXx

    xXDonnaXx Well-Known Member

    Joined:
    Apr 13, 2008
    Messages:
    5,036
    Likes Received:
    0
    I've been watchin it,its good.
     
  8. Elli21

    Elli21 Well-Known Member

    Joined:
    May 9, 2008
    Messages:
    11,453
    Likes Received:
    0
    I wanna watch it but programmes like that always bring me down physcologically.
     
  9. sophie c

    sophie c 2 gorgeous daughters <3

    Joined:
    Nov 8, 2007
    Messages:
    2,742
    Likes Received:
    0
    im watchin it and i find it well interesting but sick aswell

    xx
     
  10. LongRoadAhead

    LongRoadAhead ♥Due 06/05/09♥

    Joined:
    Aug 26, 2008
    Messages:
    968
    Likes Received:
    0
    I don't think its OTT atall, I think its fantastic!
    So many teens sit at home worrying if its normal to have spots here or so and so there etc and this programe gets into the nitty gritty bits of it all! Its reality really, and prepares you for the worst that could happen to you one day
    I love it! And am deffinantly watching it tonight:)
    xxx
     
  11. princess_vix

    princess_vix Guest

    I guess your right..just i didn't really want to watch the lipo suxtion tbh lol!!
     
  12. alice&bump

    alice&bump mummy to katie

    Joined:
    May 4, 2008
    Messages:
    8,364
    Likes Received:
    0
    lol my OH said it puts him off sex watching things like that. so i made him watch it!!!!
     
  13. mrsholmes

    mrsholmes Well-Known Member

    Joined:
    Sep 22, 2008
    Messages:
    2,834
    Likes Received:
    0
    :rofl::rofl::rofl:


    ive been watching it on demand. why would u go on the programe tho! shammed! id rather go o my doctor in private
     
  14. alice&bump

    alice&bump mummy to katie

    Joined:
    May 4, 2008
    Messages:
    8,364
    Likes Received:
    0
    i always think that, they say they're too embarassed to go to their doc. but they'll go on nationaltelly!!
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice