Gah.. still 6 weeks til 3rd tri!

Discussion in 'Pregnancy - Second Trimester' started by xloulabellex, Nov 17, 2011.

  1. xloulabellex

    xloulabellex Mummy to 2 beautiful boys

    Joined:
    Sep 28, 2011
    Messages:
    5,240
    Likes Received:
    0
    I was like WHOAH i'm 20 weeks in two days.. half way through... speeding on by.. then I twigged 'oh, i've still got and entire 6 weeks left of this trimester'

    Damn the first one being so fast cos you're unaware of the first few weeks of it!!!

    I wanna meet my bubba :(
     
  2. maybe11

    maybe11 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    1,147
    Likes Received:
    0
    Me too. 2nd tri seems to be dragging. Will feel much better when i get to 3rd tri and move house so i can prepare for my lil man appearing . V day is my next milestone then 3rd tri at christmas.... all down hill frim there!
     
  3. xloulabellex

    xloulabellex Mummy to 2 beautiful boys

    Joined:
    Sep 28, 2011
    Messages:
    5,240
    Likes Received:
    0
    I will be in 3rd on New years eve haha!

    Ooh yes.. .V day :D forgot about that one!
     
  4. Ashlee B x

    Ashlee B x Teejay N Kaycie

    Joined:
    Feb 10, 2011
    Messages:
    3,285
    Likes Received:
    0
    Hehe isnt it 27 weeks u go into 3rd tri? lol i got about 9 days, eeeek!!!
     
  5. xloulabellex

    xloulabellex Mummy to 2 beautiful boys

    Joined:
    Sep 28, 2011
    Messages:
    5,240
    Likes Received:
    0
    26 I believe? (Either way, i'm 2 days off of 20 weeks.. so a good 6 weeks left for me *frown* hahaha!)

    Awwww not long for you :D xx
     
  6. Ashlee B x

    Ashlee B x Teejay N Kaycie

    Joined:
    Feb 10, 2011
    Messages:
    3,285
    Likes Received:
    0
    Oh everyone here goes at 27 weeks lol, hmm.
    Eeek youre nearly half way!! its flown by for me since i turned 20 weeks am sure it will for u too :)
     
  7. HayleyZahra

    HayleyZahra Mummy and WTT <3

    Joined:
    Jun 19, 2011
    Messages:
    2,137
    Likes Received:
    0
    When is the right time 26 or 27? ive already been having a nose over there i feel ready to shift now lol!

    xxxx
     
  8. xloulabellex

    xloulabellex Mummy to 2 beautiful boys

    Joined:
    Sep 28, 2011
    Messages:
    5,240
    Likes Received:
    0

    "Pregnancy - Third Trimester (366 Viewing)
    27 weeks > Birth - Worried about the birth? Wondering about pain relief? Sh..."

    Ooh, my bad, 27 weeks according to this website.

    DAMNIT.. 7 MORE WEEKS TO WAIT!!! xxx
     
  9. xCeex

    xCeex Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2010
    Messages:
    940
    Likes Received:
    0
    Ahh its scary isn't it? 2nd tri has gone soooo fast, I've only got 2 weeks left :( x

    EDIT, just saw you thought it was dragging lol. I will tell you, its flown by, you wait and see. I can't believe how quick its gone.

    Enjoy your last few weeks, after xmas has gone it will go even quicker.x
     
  10. xloulabellex

    xloulabellex Mummy to 2 beautiful boys

    Joined:
    Sep 28, 2011
    Messages:
    5,240
    Likes Received:
    0
    hehe bless ya!

    To be fair, it's gone ridiculously fast up until i've realised now.. so I guess theres nothing stopping the next few weeks going fast too.. once you hit 30 weeks it probably speeds by.. or slows down cos your fed up and fat and tired? I wander.. guess i'l find out haha! xx
     
  11. kristen77

    kristen77 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 4, 2009
    Messages:
    3,106
    Likes Received:
    0
    Don't forget about dbl digits ladies, another milestone before third tri (my next one :cloud9: !! ) xx
     
  12. Star7890

    Star7890 New mummy

    Joined:
    Nov 23, 2010
    Messages:
    3,575
    Likes Received:
    0
    Yes.. get some other countdowns going to keep you busy..

    For example viability day, double digits day and THEN third tri :) x

    I have 3 days until viability, 16 days until double digits and 3 weeks and 3 days until third tri! x
     
  13. Ashlee B x

    Ashlee B x Teejay N Kaycie

    Joined:
    Feb 10, 2011
    Messages:
    3,285
    Likes Received:
    0
    Oooh dont forget when you first feel bubs moving. Everyday they kick a lil moreand the days seem to fly when you sit n wait for them to kick hehe, thats what made 3rd tri fly for me!
    Im in double digits 2moro YAY!! :D
     
  14. BabyRuby11

    BabyRuby11 Well-Known Member

    Joined:
    May 20, 2011
    Messages:
    516
    Likes Received:
    0
    Oooo I can not wait to be in the third tri. I have to admit the last 20 weeks have flown by but would really just love it if April hurried the hell up :wacko:

    We will probably be in labour before we know it and then we will be wondering where the last 9 months of your life went hehe :happydance:

    Sooooo excited for us all :kiss::hugs:
     
  15. xloulabellex

    xloulabellex Mummy to 2 beautiful boys

    Joined:
    Sep 28, 2011
    Messages:
    5,240
    Likes Received:
    0
    True! Thanks :D

    4 weeks and 2 days til V <3
     
  16. xloulabellex

    xloulabellex Mummy to 2 beautiful boys

    Joined:
    Sep 28, 2011
    Messages:
    5,240
    Likes Received:
    0
    Ufftt same! (same due date hehe)

    <3
     
  17. littleANDlost

    littleANDlost Mummy to a Little Darling

    Joined:
    Jun 30, 2011
    Messages:
    1,933
    Likes Received:
    0
    I have felt like it;s been dragging the last few weeks but hopefully will start to speep up again soon. It feel a little after the 20 weeks mark and the scan yuo have a long wait till anything. Hitting 24 weeks is a biggy though! and then have double figures left!! just keep giving yourself little milestones to hit!
     
  18. Jaysmummy

    Jaysmummy Mum of 3 and WTT

    Joined:
    Jun 26, 2011
    Messages:
    5,590
    Likes Received:
    0
    I'm due the day before you and 2nd tri seems to be draaaaaaaaaaaaaaaaging!!! BUT once we ave got xmas out the way we will be nearly there :happydance::happydance:

    xx
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice