He's soooo funny!

Discussion in 'Baby Club' started by FEDup1981, Oct 23, 2008.

  1. FEDup1981

    FEDup1981 Mam of two & two angels

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    11,395
    Likes Received:
    0
    Just thought id share a couple of things with you that my gorgeous son said to me this week....he's made me laugh sooo much! He's 2 yrs 8 months....


    Ok on Monday, he was playing with our cat Tigs, and he came into the kitchen and said to me...
    " I'm Wall-e, and this is Steve!"
    (if u dont know wall-e, his girlfriends name is Eve!)

    And yesterday we were taking the cat to the vets in the car, and the cat was in its box on the back seat with Jack. And Jack was talking away to the cat, and i heard him say...." Are you warm enough?" :rofl::rofl:

    It was sooo funny, and still makes me chuckle now!!!
     
  2. littlelady

    littlelady Well-Known Member

    Joined:
    Aug 25, 2007
    Messages:
    2,118
    Likes Received:
    0
    hehe thats really cute he sounds very comical :)
     
  3. Elli21

    Elli21 Well-Known Member

    Joined:
    May 9, 2008
    Messages:
    11,453
    Likes Received:
    0
    Thats so cute..kids are so funny !
     
  4. nikky0907

    nikky0907 Well-Known Member

    Joined:
    Feb 16, 2008
    Messages:
    9,997
    Likes Received:
    0
    Awww,thats so adorable! :lol:
     
  5. leeanne

    leeanne Mom of 3 and Stepmom of 2

    Joined:
    Jan 25, 2008
    Messages:
    21,434
    Likes Received:
    1
    Very cute! Kids say the darndest things!
     
  6. 1st_baby

    1st_baby Guest

    haha so cute :)
     
  7. FEDup1981

    FEDup1981 Mam of two & two angels

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    11,395
    Likes Received:
    0

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice