How sad am I?

Discussion in 'Baby Club' started by xnewxmummyx, Jun 3, 2011.

  1. xnewxmummyx

    xnewxmummyx Mummy, Daddy and Isobelle

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    3,685
    Likes Received:
    0
    On a night out with my OH and I am sat on BnB lol! Too be honest I'm not interested anymore. It's full of young, stunning, people. I'd much rather be in PJ's, cuddling my Princess and sterilsing bottles hahaha...it's that bad im wearing crops with unshaven legs, haha!

    Is it home time yet...?

    Lol!

    X
     
  2. KatelynsMummy

    KatelynsMummy Mummy to Katelyn!

    Joined:
    Feb 24, 2011
    Messages:
    1,639
    Likes Received:
    0
    You supposed to be enjoying yourself missy!! :flower:
     
  3. CharlieKeys

    CharlieKeys Well-Known Member

    Joined:
    Mar 12, 2010
    Messages:
    5,817
    Likes Received:
    37
    :rofl: I love the unshaven legs part!! Just have fun (well as much as you can!) :p
     
  4. oliviarose

    oliviarose Well-Known Member

    Joined:
    Apr 26, 2010
    Messages:
    3,159
    Likes Received:
    0
    Lol, glad it's not just me. I have given up on nights out now. My bed is so much more appealing.

    Enjoy yourself xxx
     
  5. x Michelle x

    x Michelle x loves her babies

    Joined:
    Jul 25, 2010
    Messages:
    3,221
    Likes Received:
    0
    I know the feeling - i went out a month ago and all i could think was, god they're all so young and aren't drinks expensive and pubs noisy! what a grown up!!! :)
     
  6. xnewxmummyx

    xnewxmummyx Mummy, Daddy and Isobelle

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    3,685
    Likes Received:
    0
    LoL I am soooo bored. Much rather be staring at baby monitor haha!

    Good job my hairs are blonde teehee

    x
     
  7. KatelynsMummy

    KatelynsMummy Mummy to Katelyn!

    Joined:
    Feb 24, 2011
    Messages:
    1,639
    Likes Received:
    0
    Hahaa, you in DTC? Is it busy? :flower:
     
  8. blondey

    blondey Well-Known Member

    Joined:
    May 28, 2010
    Messages:
    2,465
    Likes Received:
    0
    On mine and hubby's first night out we spent the whole night talking about Ava-Mae!

    It's so strange how priorties and interests change. Yesterday was a prime example as I was annoyed that Tesco had changed the deal they do on milk! It wasn't more than 5 years ago that I would spend £150 on a pair of jeans and not bat an eyelid and now I am excited by deals in the supermarket!

    Wouldn't change being a mummy and a wife for anything though!

    xx
     
  9. blondey

    blondey Well-Known Member

    Joined:
    May 28, 2010
    Messages:
    2,465
    Likes Received:
    0
    Once I had had Ava-Mae and I bought my first bottle of wine I was shocked it had gone up by £1.50!!! Deary me! I'm glad I don't drink much!
     
  10. charlotte-xo

    charlotte-xo Alfie and Darcey's mummy

    Joined:
    May 18, 2010
    Messages:
    7,554
    Likes Received:
    0
    Lol. I know what you mean, when we went away for valentines day i hated it, just couldnt enjoy myself.

    <3
     
  11. KayBea

    KayBea Mummy to Xanthia Lily

    Joined:
    Jan 21, 2011
    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    0
    OH and i are out too..
    Just for a meal but its horrible..
    £2.60 for a pint of pepsi???!?!!! I could buy 6 bottles with that!!!
    X
     
  12. xnewxmummyx

    xnewxmummyx Mummy, Daddy and Isobelle

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    3,685
    Likes Received:
    0
    yup i am and no its dead actually lol...

    X
     
  13. xnewxmummyx

    xnewxmummyx Mummy, Daddy and Isobelle

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    3,685
    Likes Received:
    0
    lol yup know exactly what u mean.

    Although we cant really discuss Isobelle cos his mate with us and im sure it would bore him silly lol..

    X
     
  14. charlotte-xo

    charlotte-xo Alfie and Darcey's mummy

    Joined:
    May 18, 2010
    Messages:
    7,554
    Likes Received:
    0
    there you go again attempting to kill the thread :dohh:

    :haha:

    <3
     
  15. Fabby

    Fabby mummy to my amazing boy x

    Joined:
    Jul 27, 2010
    Messages:
    3,497
    Likes Received:
    0
    Haha this as really made me laugh! Stunner! You have got a way with words but soooooooo true! X
     
  16. sapphire1

    sapphire1 Well-Known Member

    Joined:
    May 13, 2010
    Messages:
    6,357
    Likes Received:
    0
    :rofl: Aw Blondey, you haven't done too badly. I got a thread dedicated to me today and it only got 4 replies :rofl: I win!!

    Back to OT, I want to go out! I don't have family nearby, and if friends looked after madam, they wouldn't be friends after the experience :haha: I've been out once since Holly was born, to a pub quiz :dohh: We won though, so it wasn't all bad :happydance:
     
  17. xnewxmummyx

    xnewxmummyx Mummy, Daddy and Isobelle

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    3,685
    Likes Received:
    0
    lol what u mean? Did i sound thick? Lol sorry

    xx
     
  18. xnewxmummyx

    xnewxmummyx Mummy, Daddy and Isobelle

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    3,685
    Likes Received:
    0
    lol well it was worth it then lol. Whqat did u win?

    X
     
  19. xnewxmummyx

    xnewxmummyx Mummy, Daddy and Isobelle

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    3,685
    Likes Received:
    0
    Highlight of my night so far : BAG OF KP SALTED PEANUTS!

    MMMM how I have missed you...

    X
     
  20. sapphire1

    sapphire1 Well-Known Member

    Joined:
    May 13, 2010
    Messages:
    6,357
    Likes Received:
    0
    It was all the money that people paid to enter it - a grand total of..........

    £16 :haha:
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice