Is This Pregnancy Sickness?

Discussion in 'Pregnancy - First Trimester' started by Wobbles, May 17, 2007.

  1. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    Ok I know morning sickness doesn't exactly have to be in the morning!

    I was just hoovering my livingrom & I had to sit down! I felt sea sick - sick feeling in tummy & throat & kinda around my chest ... Dizzy with it so heart felt a bit faster & I'm a little shakey still feeling sick like I want to puke but its lingering.

    See my OH cooked last night so I'm checking :rofl:
     
  2. Jo

    Jo I'm an old bag!

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    15,354
    Likes Received:
    0
    sounds about right hun, it can get you any time, i used to feel really shaky on my legs at times, like they weren't attached properly and thought i would fall any minute

    Have they checked your Iron levels yet,as if you are anemic it can make you feel odd and shakey
     
  3. Layla

    Layla Well-Known Member

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    6,853
    Likes Received:
    0
    welcome to my world! lol

    I feel like this all day, not just now and again, it sucks :(

    x
     
  4. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    It went after about 15 minutes!
     
  5. Layla

    Layla Well-Known Member

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    6,853
    Likes Received:
    0
    your so lucky, wish mine would come and go like that.

    I have the sickness feeling constant 24/7 the dizzness i get everyday but thats not all day, its prob about 3 or 4 times a day when i really need to stop what im doing and sit quite for a bit, sometimes hard with Coby on the go tho!

    only another 3 weeks and it should start to go (hopes)

    x
     
  6. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    You think it was pg sickness for me or coinsidence (sp) - I can't imagine if it was ... feeling like that all day. Got OH to pull me up & fell back down on couch lol!
     
  7. Layla

    Layla Well-Known Member

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    6,853
    Likes Received:
    0
    yeah i do think thats morning sickness, you mentioned a few times before you felt a bit sea sick, thats what morning sickness feels like, how mild or bad you get it tho is diffrent for everyone i guess.

    Hope you dont get to many times coming over you like that, its really not nice.

    x
     
  8. Tam

    Tam Mum of 2 - PG with No.3

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    9,861
    Likes Received:
    0
    It certainly does sound like it babe....I was giddy with it too! I was like Layla unfortunatley, 24/7....:hugs: x
     
  9. Layla

    Layla Well-Known Member

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    6,853
    Likes Received:
    0
    im getting a bit worried to be honest that its not going to go at 12 weeks, on Charlie i had it bad untill 14 or 16 weeks (cant remember now which one) so i could have another 7 weeks of this! :(

    x
     
  10. Jo

    Jo I'm an old bag!

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    15,354
    Likes Received:
    0
    Well i have my fingers crossed for both of you that it takes a flying leap at 12 weeks
    Mine stopped for about a week or so then started back with a vengance, was still heaving when they induced me LOL
     
  11. Layla

    Layla Well-Known Member

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    6,853
    Likes Received:
    0
    oh no! so you had it right the way through?

    i just cant imagine that, must have been a real pain!

    x
     
  12. Jo

    Jo I'm an old bag!

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    15,354
    Likes Received:
    0
    Yep all the way through, which was a shock to the system TBH, as withemily it was totally text book

    What made it worse, was we had a cream carpet and i was on huge red tablets which made me gip when taking them and it was so spontaneous it wasn't even funny, TMI i know but put it this way the carpet was knackered!!!

    Thats why i have my fingers, toes and even legs crossed for you all :)
    Infact especially legs crossed, don't wanna go through that again!!!!
     

Share This Page