just a random poll...:p

Discussion in 'Baby Club' started by xpaigex, Apr 14, 2009.

?

what order do you want your 3 kids to be born?

  1. boy,girl,girl

  2. girl,boy,boy

  3. boy,girl,boy

  4. girl,boy,girl

  5. other (I cant fit all the posible orders in:s)

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. xpaigex

    xpaigex Well-Known Member

    Joined:
    May 7, 2008
    Messages:
    126
    Likes Received:
    0
    what sex do you/did you want your first 3 kids to be??

    I wanted a boy first,but I got a girl,
    next I want a boy,then a girl.:happydance:
     
  2. xpaigex

    xpaigex Well-Known Member

    Joined:
    May 7, 2008
    Messages:
    126
    Likes Received:
    0
    ps Im sorry this is really boreing and pointless I cant sleep and im bored...:blush:
     
  3. emma_27

    emma_27 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 4, 2008
    Messages:
    2,972
    Likes Received:
    0
    I didnt want to girls just incase they didnt get on cus all my mates never got on with their sisters
     
  4. Chel

    Chel Well-Known Member

    Joined:
    Mar 10, 2008
    Messages:
    1,258
    Likes Received:
    0
    I wanted a boy first - which I got :happydance:

    Then a girl.

    And then I'm done.

    BUT

    If I have a boy next, I'd want a third for a girl.

    BUT If I end up with three boys, that would be lovely too.

    I just dont want multiple girls - for the reason emma said. I dont know many girls who get along with their sisters.
     
  5. eclipse

    eclipse Mom of 2 wonderful kids!

    Joined:
    Nov 14, 2008
    Messages:
    1,729
    Likes Received:
    0
    I have a boy, and I really want another boy, girls scare me. Partly because I was a tomboy and a geek/artist so that means I would end up with a girly girly cheerleader, then what do I do?! :rofl::rofl::rofl:
     
  6. lolly101

    lolly101 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 11, 2008
    Messages:
    2,502
    Likes Received:
    0
    I wanted a boy first, which I got!!:cloud9:

    Then a girl!!! which I got!!!:cloud9:

    I'm not having anymore now but if I was I would love another little boy!!!
     
  7. Serene123

    Serene123 Guest

    I want 2 girls then a boy x
     
  8. nikky0907

    nikky0907 Well-Known Member

    Joined:
    Feb 16, 2008
    Messages:
    9,997
    Likes Received:
    0
    I wanted a girl....which I got.

    And then no more!:lol:

    But if wanted more it would be only girls...I really have no idea what I'd with a boy, the poor guy would end up becoming a ballerina :rofl:
     
  9. babystar

    babystar Guest

    I put other as I am preg with bubs number 3 just now... and I already have 2 girls... so am HOPING it goes...girl, girl, boy :rofl: pleeeeeeeease little bean grow a willy! :rofl:
     
  10. AppleBlossom

    AppleBlossom Guest

    I wanted a boy first, then a girl because I like the idea of girls having older brothers to stick up for them. But got a girl and reckon I will probably get a girl next time too, but would like a boy :)
     
  11. polo_princess

    polo_princess ♥ Brookes Mummy ♥

    Joined:
    Dec 22, 2007
    Messages:
    34,954
    Likes Received:
    0
    I got a girl first so am hoping 2nd time around i'd get a boy ... then im done :)
     
  12. xpaigex

    xpaigex Well-Known Member

    Joined:
    May 7, 2008
    Messages:
    126
    Likes Received:
    0
    your so lucky! I wanted a boy first so my daughter could have a big brother who'll look after her!

     
  13. emma_27

    emma_27 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 4, 2008
    Messages:
    2,972
    Likes Received:
    0
    I said if i got a boy and girl id stop but im broody!!
     
  14. Panda_Ally

    Panda_Ally Well-Known Member

    Joined:
    Jan 31, 2009
    Messages:
    7,203
    Likes Received:
    0
    I got a girl then i hope for a boy but i would love love girl/boy twins!!
     
  15. BlackBerry25

    BlackBerry25 Helena & Elliot <3

    Joined:
    Mar 10, 2008
    Messages:
    14,761
    Likes Received:
    0
    I knew I would have a girl first, and I kinda only want one. But if I have another I would like a girl as well, and thats it. :D
     
  16. xXDonnaXx

    xXDonnaXx Well-Known Member

    Joined:
    Apr 13, 2008
    Messages:
    5,036
    Likes Received:
    0
    First Three kids????? :rofl:

    I'm stopping at two. :) Maybe even just Lexie. Who knows.

    But I wanted my first to be a girl, and I got a girl.

    I want my second to be a boy. (If it happens).. :p
     
  17. louise1302

    louise1302 mum to FIVE boys :)

    Joined:
    Jul 24, 2008
    Messages:
    6,536
    Likes Received:
    0
    first i wanted a girl..i got a boy
    second i wanted a girl...i got a boy
    third i wanted a girl...i got a boy
    fourth i wanted a girl..i got a boy

    kind of a trend here dont you think:rofl::rofl:

    am thinking of going for number 5 just because there is a 9 year age gap between my 3rd and 4th and i dont want archie growing up alone so to speak but shockingly i dont want a girl now i want another boy playmate for him

    i feel so sorry for a girl if i had one now she wouldnt be able to do anything as a teenager with 4 older brothers to contend with
     
  18. princess_bump

    princess_bump Happy Wife & Mumma!

    Joined:
    Feb 27, 2008
    Messages:
    30,424
    Likes Received:
    0
    well i did really want a girl first, which i got :cloud9: for my second i'm not fussed! little joe would be wonderful (boy) :cloud9: but i would love another girl too, and for my third, another girl :blush:, they're so much fun! would probably say the same if maddi was a boy though!

    so either - girl boy girl or all girls! though tbh! girl boy would be great! or girl boy boy! thank god nature chooses cos i can't :rofl:
     
  19. oOKayOo

    oOKayOo Well-Known Member

    Joined:
    Feb 12, 2008
    Messages:
    5,957
    Likes Received:
    0
    Girl girl girl girl :smug:
     
  20. lillysmum

    lillysmum Mum of 2 cheeky monkeys

    Joined:
    Feb 11, 2008
    Messages:
    3,808
    Likes Received:
    0
    i voted for other as i don't really mind what i get, have a girl and a boy and really wouldnt mind if it was a boy or girl next, so long as its a while away in the future and healthy :)

    good poll tho :)
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice