Knock knock (and if you are not going to open I'll get in through the window!)

Discussion in 'Pregnancy - Second Trimester' started by Wombat, Apr 23, 2009.

  1. Wombat

    Wombat Married mum of 2:)

    Joined:
    Feb 22, 2009
    Messages:
    1,444
    Likes Received:
    0
    Hi girls!!!:hug::hug::hug:

    Can't believe I finally made it to the 2nd trimester!!! 14 weeks today! YAY!
    Was waiting for ages for this moment!
    Really hope that 2nd trimester will do magic and instead of my lovely grey skin colour, dull hair, huge bloat and all the pleasures of morning (more like evening) sickness I will turn into that magic blooming creature like all pregnant ladies should be:happydance:

    xxxxxxxxxxx
    Wombat:hug::hug::hug:
     
  2. cleckner04

    cleckner04 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 30, 2008
    Messages:
    21,272
    Likes Received:
    0
  3. golcarlilly

    golcarlilly Proud mum of 2

    Joined:
    Apr 24, 2008
    Messages:
    6,974
    Likes Received:
    0
    Hi and welcome!!
     
  4. baby.love

    baby.love Guest

    welcome over hun x
     
  5. Sam_Star

    Sam_Star Mummy to a Battle Maiden

    Joined:
    Jan 22, 2009
    Messages:
    819
    Likes Received:
    0
    Hi wombat!!! Ummmm about the blooming bit... Im still waiting :rofl:
     
  6. steph1505

    steph1505 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 18, 2009
    Messages:
    2,185
    Likes Received:
    0
    Welcome to the second trimester!! And yep...Im still waiting to 'bloom' too!!

    xx
     
  7. staceymy

    staceymy Mummy To Two Princesses

    Joined:
    Oct 18, 2007
    Messages:
    1,226
    Likes Received:
    0
    Hello & welcome!! Loving the title of the thread lol.
     
  8. Wombat

    Wombat Married mum of 2:)

    Joined:
    Feb 22, 2009
    Messages:
    1,444
    Likes Received:
    0
    Ty girls :hug::hug::hug::hug::hug:
     
  9. Wombat

    Wombat Married mum of 2:)

    Joined:
    Feb 22, 2009
    Messages:
    1,444
    Likes Received:
    0
    And.....


    Mirror Mirror on 2nd trimester's wall, please make us all blooming like beauty queens[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<
     
  10. LucyEmma

    LucyEmma Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2008
    Messages:
    838
    Likes Received:
    0
    Welcome and congrats!! :) x
     
  11. sweetcheeks85

    sweetcheeks85 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 21, 2008
    Messages:
    2,370
    Likes Received:
    0
    :hi: Welcome

    Bet ure glad u got in through the door and didnt have to climb in the window huh :rofl:
     
  12. Wombat

    Wombat Married mum of 2:)

    Joined:
    Feb 22, 2009
    Messages:
    1,444
    Likes Received:
    0
    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

    :happydance::happydance::happydance:
     
  13. HeidiLSparks

    HeidiLSparks Mom of 2 & 1 on the way!

    Joined:
    Mar 4, 2009
    Messages:
    1,595
    Likes Received:
    0
    Welcome!!!!!!!!!! :)
     
  14. djgirl1976

    djgirl1976 Expecting our 1st

    Joined:
    Apr 13, 2009
    Messages:
    1,337
    Likes Received:
    0
    LOL...welcome, and BTW, now I have the Beatles ..."she came in through the bathroom window.." in my head for the rest of the morning!
     
  15. Wombat

    Wombat Married mum of 2:)

    Joined:
    Feb 22, 2009
    Messages:
    1,444
    Likes Received:
    0
    Ty ty girls!!!!:hug:

    Djgirl - lol:rofl:
     
  16. PrincessSoph

    PrincessSoph Well-Known Member

    Joined:
    Jan 5, 2009
    Messages:
    2,166
    Likes Received:
    0
  17. LucyEmma

    LucyEmma Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2008
    Messages:
    838
    Likes Received:
    0
    :rofl: haha brilliant title! x
     
  18. djgirl1976

    djgirl1976 Expecting our 1st

    Joined:
    Apr 13, 2009
    Messages:
    1,337
    Likes Received:
    0
    yep...still stuck in my head...at least it is The Beatles and not something obnoxious:rofl:
     
  19. Armywife

    Armywife Mummy to 2 beauties

    Joined:
    Jan 18, 2009
    Messages:
    4,385
    Likes Received:
    0
    Welcome to 2nd! x x x
     
  20. Tam

    Tam Mum of 2 - PG with No.3

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    9,181
    Likes Received:
    2
    :hi: Welcome to the 2nd Tri hun! x :happydance:
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice