Next-2 day sale!

Discussion in 'General Chatter' started by KX, Mar 30, 2007.

  1. KX

    KX Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    5,110
    Likes Received:
    0
    Starts tomoz-who's going?:baby:

    I am.....:happydance: For Rebecca tho..:dohh:
     
  2. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    I wish can't afford it!!

    mind you my SIL works for them so might give her a shout lmao!!

    xxx
     
  3. Cat

    Cat Well-Known Member

    Joined:
    Nov 8, 2006
    Messages:
    2,082
    Likes Received:
    0
    God I hate Next sales, every Next sale I have been to has been so disorganised I have given up, its always a right mismatch with no organisation like a bloody jumble sale with half of it on the floor covered with foot prints!
     
  4. Kina

    Kina Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2006
    Messages:
    1,456
    Likes Received:
    0
    I ordered my stuff online in December and it was so much easier than going into the store. I wonder if they'll have stuff online for this sale?
     
  5. KX

    KX Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    5,110
    Likes Received:
    0
    It was sh*t!
     
  6. weestar21

    weestar21 Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    3,238
    Likes Received:
    0
    its a store that ive never been in tbh, i prefer primark and dont shop anywhere else other than ebay :blush::blush:
     
  7. bexxie

    bexxie Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2006
    Messages:
    3,048
    Likes Received:
    0
    Arrr never been in Next weestar,how could you not? It is great for kids. I love it am a Nextaholic

    bex
     
  8. weestar21

    weestar21 Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    3,238
    Likes Received:
    0
    i dunno why i just dont fancy it im a weirdo tbh :rofl:
     
  9. LynnieH

    LynnieH Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    1,465
    Likes Received:
    0
    Me too but it gets expensive when your kids grow fast.
     
  10. bexxie

    bexxie Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2006
    Messages:
    3,048
    Likes Received:
    0
    I dont think it is any dearer than say Woolies to be honest. I think the quality has decended over the years but overall still love it

    bex
     
  11. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    Hum love next cloths HATE there prices but like i say our Yvette works for them so i get good discount lmfao!!

    xxx
     

Share This Page