OT - Dettol soap pump advert

Discussion in 'General Chatter' started by Pixxie, Mar 30, 2011.

  1. Pixxie

    Pixxie Mum to 1 little girl

    Joined:
    Jan 27, 2009
    Messages:
    7,197
    Likes Received:
    1
    Does this annoy anyone else? I mean why does it matter if your soap pump has germs on it, you wash your hands after you have touched it FFS!!! :dohh: :wacko:
     
  2. louandivy

    louandivy Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2010
    Messages:
    12,003
    Likes Received:
    0
    I know its ridiculous! I am a complete germ-phobic but even I can see how blindingly stupid it is :dohh:
     
  3. justarascal

    justarascal Mum of 1 monster

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    514
    Likes Received:
    0
    I don't for second suggest feeding your children dirt, but they need to come in contact with a certain amount of germs to actually keep them healthy!
    Silly advert, silly idea.
     
  4. Babushka99

    Babushka99 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 22, 2010
    Messages:
    2,275
    Likes Received:
    0
  5. jakey1

    jakey1 Twin Mummy

    Joined:
    Jan 31, 2011
    Messages:
    949
    Likes Received:
    0
    My OH goes mental when this advert comes on. It really riles him up :lol: it is pretty silly :roll:
     
  6. Pixxie

    Pixxie Mum to 1 little girl

    Joined:
    Jan 27, 2009
    Messages:
    7,197
    Likes Received:
    1
    The kids with the best immune systems are the ones you catch eating worms in the garden! :rofl: xx
     
  7. staceyg

    staceyg Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2010
    Messages:
    2,148
    Likes Received:
    0
    its silly as u make the tap have germs from turning on and off so who cares if the soap pump is non touch lol :)
     
  8. starrybean

    starrybean Proud Mom of One

    Joined:
    Jun 21, 2010
    Messages:
    1,433
    Likes Received:
    0
    :rofl: I agree!

    This product is so pointless!!!
     
  9. PepsiChic

    PepsiChic mummy of 2 boys!

    Joined:
    Jul 14, 2010
    Messages:
    5,566
    Likes Received:
    0
    i said the same thing when i saw it. thing is plenty of people will go "omg must buy one" and spend the money on it, and then on the refills for it.
     
  10. KittyVentura

    KittyVentura Autism Mum

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    10,899
    Likes Received:
    0
    This is an advert to make me yell at the TV! This one and the Nokia advert which shows a blind ma taking photos. The advert does explain that he uses his hearing etc to time and take the photos... doesn't explain though how he's able to use a touch screen phone...
     
  11. Pixxie

    Pixxie Mum to 1 little girl

    Joined:
    Jan 27, 2009
    Messages:
    7,197
    Likes Received:
    1
    :rofl: I never even thought about that!
     
  12. jakey1

    jakey1 Twin Mummy

    Joined:
    Jan 31, 2011
    Messages:
    949
    Likes Received:
    0
    :rofl: :rofl:
     
  13. KittyVentura

    KittyVentura Autism Mum

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    10,899
    Likes Received:
    0
    Oh we're awful for spotting those kind of things in our house... is a kind of competition now between me and Ian to see who can spot the next stupid error!

    Must say, don't think I'll eever get fed up of Mary... who's always dreamt... of being a horse.

    I'm the kind of girl that has a "favourite" advert lol xx
     
  14. icy1975

    icy1975 Lucy's mummy, aka Sarah

    Joined:
    Feb 2, 2010
    Messages:
    1,103
    Likes Received:
    0
    with his hands :shrug:

    The dettol advert has my OH shouting at the screen every time it's on, the advert that annoys me the most is the one for 'the cloud' where she changes the picture of her family, and then it says 'giving you the family that nature never could'?! just think that's really horrible and probably quite upsetting for some people
     
  15. KittyVentura

    KittyVentura Autism Mum

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    10,899
    Likes Received:
    0
    But how does he know where to press? It's just a flat screen? I know buttons can have brail bits on etc but on the advert it's clearly a plain touch screen phone. Honestly has be baffled lol xx
     
  16. charli87

    charli87 Chloes Mummy

    Joined:
    May 28, 2010
    Messages:
    3,368
    Likes Received:
    0
    im so glad its not just me that it annoys, its so pointless its stupid!!
     
  17. Midnight_Fairy

    Midnight_Fairy New baby J

    Joined:
    Oct 15, 2009
    Messages:
    44,234
    Likes Received:
    5
    That dettol advert is just money making crap lol x
     
  18. Kimmer

    Kimmer Mummy to a beautiful baby

    Joined:
    Mar 4, 2009
    Messages:
    2,979
    Likes Received:
    0
    Yep, I'm another one that shouts at the tv everytime I see it.

    It's so stupid :dohh:
     
  19. happygal

    happygal mum of 3

    Joined:
    Sep 23, 2009
    Messages:
    7,794
    Likes Received:
    0
    the detol ad annoys me too! OH gets sick of me telling him that if your hands a dirty, you turn on the tap, get the soap, wash your hands and then turn off the tap....so you are touching your dirty tap with your clean hands so surely it doesnt matter if you touch your soap dispenser lol
     
  20. Babushka99

    Babushka99 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 22, 2010
    Messages:
    2,275
    Likes Received:
    0
    Go compareee Go compareee!
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice