Pushchairs!

Discussion in 'Pregnancy - Second Trimester' started by sophie, Aug 29, 2007.

  1. sophie

    sophie Mum of 2 pg with no3!

    Joined:
    Sep 4, 2006
    Messages:
    3,226
    Likes Received:
    0
    Would u have a pick pushchair? lol ive seent this lovely pink one but would it be too much?

    [​IMG]

    This is it! Is it too much pink should i just stick with black?
     
  2. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    Thats niceeee I like it.

    What one is it?

    x
     
  3. Arcanegirl

    Arcanegirl Bazinga!!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    27,365
    Likes Received:
    0
    I like it but i know Rob would hate it!
     
  4. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    Who cares what man says :rofl:
     
  5. sophie

    sophie Mum of 2 pg with no3!

    Joined:
    Sep 4, 2006
    Messages:
    3,226
    Likes Received:
    0
  6. Suz

    Suz ~ I are a Nerd ~

    Joined:
    Sep 15, 2006
    Messages:
    21,800
    Likes Received:
    0
    If I were to have a little girl....OMG Everything would be Pink and Girly.....I love it and dont think it is to pink ;)
     
  7. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    Love it - Littlewoods a rip off though so look around :D
     
  8. sophie

    sophie Mum of 2 pg with no3!

    Joined:
    Sep 4, 2006
    Messages:
    3,226
    Likes Received:
    0
    :happydance: I think i have found the one then! I want everything pick and girly too! YAY!
     
  9. sophie

    sophie Mum of 2 pg with no3!

    Joined:
    Sep 4, 2006
    Messages:
    3,226
    Likes Received:
    0
    Yeah they are aint they! i shall search an search lol!
    x
     
  10. KX

    KX Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    5,110
    Likes Received:
    0
    Its gorgeous, definitley pink everything!lol xxx
     
  11. Trinity

    Trinity Well-Known Member

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Messages:
    2,273
    Likes Received:
    0
    Love it Sophie!!!
     
  12. Tilly

    Tilly Guest

    Not a pink pram for me as Sonny would probably feel like a knob pushing it down the road. We saw some pink ones but they were all a bit garish and with a baby girl, almost everything is pink so it can get a bit overkill!

    If you like it though, buy it. :)
     
  13. Louise

    Louise Proud mum to baby Nick

    Joined:
    Jan 12, 2007
    Messages:
    839
    Likes Received:
    0
    The 3rd pushchair doesnt look like the same pram. Its nice though, the 3rd image that is. Not keen on the other 2. Bit too pink.
     
  14. MummyBecky

    MummyBecky Member

    Joined:
    Jun 17, 2007
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    I personally wouldn't have a pink pram - it's just a bit much! I'd stick with grey or black but that's just me. Who knows I may change my mind if I have a girl next!
     
  15. sophie

    sophie Mum of 2 pg with no3!

    Joined:
    Sep 4, 2006
    Messages:
    3,226
    Likes Received:
    0
    :dohh: Ive gone off the idea already, i love the pram still but i just dont think it would suit me! So im now in a strop about it all i just want to find my dream pram lol! Im leaning towards the Buzz at the min!
    x
     
  16. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    Sophie go check some out instore? Have you tried the applie i-candy?
     
  17. sophie

    sophie Mum of 2 pg with no3!

    Joined:
    Sep 4, 2006
    Messages:
    3,226
    Likes Received:
    0
    Yeah ive been in store hun, i have decided its def gonna be the quinny buzz in black and carrycot in black and the car seat hopefully pink lol! Im goin mothercare after my 20 week scan on wed and gonna see if they still do where u pay off monthtly, we did this with Kai's!
    I love the apple but i have looked in toy r us and mothercare which is the only places we have in cov and neither sell it!
    I think the buzz and apple look very much alike only the buzz is 3 wheeler!
    xx
     
  18. Stef

    Stef Mummy to Olivia & PG #2

    Joined:
    Jan 23, 2007
    Messages:
    6,787
    Likes Received:
    0
    Yeah MotherCare still do the Nursery plan hun. I think the latest you can pay it off is 6 weeks before your babys due. We took it out but i paid mine off in two months so just need to wait for them to deliver it on 19th Novemeber :)
     
  19. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    Mothercare are so pricey though I noticed :shock:
     
  20. Stef

    Stef Mummy to Olivia & PG #2

    Joined:
    Jan 23, 2007
    Messages:
    6,787
    Likes Received:
    0
    Tell me about it. Most my stufs from Mother Care due to the convenience of Mothercare World. If i was a patient person I reckon I could have saved a fortune..

    Saying that... I did get my car seat half price. Suppose even then it still dosent come to close to what I could have saved
     

Share This Page