So bad

Discussion in 'General Chatter' started by Wobbles, Jul 9, 2007.

  1. Wobbles

    Wobbles BnB Co-Founder ~ Retired

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    90,191
    Likes Received:
    40
    Just ate a whole tube of pringles

    :toothpick:
     
  2. Kina

    Kina Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2006
    Messages:
    1,434
    Likes Received:
    0
    Mmmmm what flavour?
     
  3. Caroline

    Caroline Proud Mum of 4

    Joined:
    Sep 22, 2006
    Messages:
    4,219
    Likes Received:
    1
    I have to really exert self control with pringles they are realy moreish.

    Enjoy hun your pg, eat what you want.
     
  4. Wobbles

    Wobbles BnB Co-Founder ~ Retired

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    90,191
    Likes Received:
    40
    S&V

    So bad!!! :rofl:
     
  5. Jo

    Jo I'm an old bag!

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    7,515
    Likes Received:
    1
    Lol i do that on a regular basis
    I have paprika and BBQ in cupboard and have had them since Sat so i think i am doing rather well :)
     
  6. Cat

    Cat Well-Known Member

    Joined:
    Nov 8, 2006
    Messages:
    2,048
    Likes Received:
    0
    I will refrain from singing! :headspin:

    Eww salt and vinegar, I find you eat to many and it makes the sides of your mouth sting.
     
  7. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,328
    Likes Received:
    1
    dont feel bad...its asy to do!

    pringles are moreish!!!!!!!!!
     
  8. Arcanegirl

    Arcanegirl Bazinga!!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    21,875
    Likes Received:
    1
    Yummmmm, i love texas bbq sauce ones
     
  9. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,328
    Likes Received:
    1
    paprika are my fave!
     
  10. Jo

    Jo I'm an old bag!

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    7,515
    Likes Received:
    1
    I love most of them and am very precious about them LOL
    Poor Emily and Ant, i growl if they go near them( even though they are bought for the Family) Yeah right LMAO
     
  11. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,328
    Likes Received:
    1
    pmsl... when rhys was born my friend brought me pringles to the hospital!!!
     
  12. Jo

    Jo I'm an old bag!

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    7,515
    Likes Received:
    1
    Oh don't, I wanna open them now!!!

    Nope gonna be good lol
     
  13. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,328
    Likes Received:
    1
    open them.............


    open them.............














    OPEN THEM.................
     
  14. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    vivky brought me macdonalds ... 2hrs after i gave birth lmao!!!

    mmmmmmm cheese n chive mmmmmmm

    xxx
     
  15. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    mmmm paprika!!! mmm sour creme!!!! mmm original!!!!! roll on fri!!!!
     
  16. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,328
    Likes Received:
    1
    mcdonalds???? now theres an idea!

    ill remember that next time hehehe
     
  17. Hels

    Hels Well-Known Member

    Joined:
    Nov 7, 2006
    Messages:
    861
    Likes Received:
    0
    Wobbles you piggy!!!

    Im sat with a box or Roses hhehhe
     
  18. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    mmmm Chocolate ....

    NOOOOOO i shall not eat it lol

    xxx
     
  19. Hels

    Hels Well-Known Member

    Joined:
    Nov 7, 2006
    Messages:
    861
    Likes Received:
    0
    Urrghhhh feel sick, but there's only the orange creams and the fudge left......any takers??
     
  20. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    NO

    I

    Shall

    NOT

    Eat

    CHOCOLATE!

    Hels take it away you meanie!!!

    xxx
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice