Something to cheer you up!!

Discussion in 'Pregnancy - Third Trimester' started by vinnypeanut, Dec 22, 2009.

  1. vinnypeanut

    vinnypeanut Sleep deprived!!

    Joined:
    Jul 21, 2009
    Messages:
    1,215
    Likes Received:
    0
    Me and tootsy thought this might cheer some of you ladies up.

    The other day we were on our way back from shopping and had to stop off at my mums friends house (she lives on a farm).

    As we were getting out of the car this huge chicken came running over. (I mean huge....dont think i have ever seen one like it.)

    Anyway my little old innocent nan got a bit frightened and once she realised he was just being nosey and wouldnt hurt her she came out (infront of EVERYONE)

    "Oh my that is a big cock!"

    None of us could believe our ears and the funniest part.....she didnt even realise what she had said. She just thought a cock was a bird!!
    Poor poor nanny!

    :laugh2::laugh2::laugh2::laugh2:
     
  2. Mize1982

    Mize1982 Mya-My gift from God!

    Joined:
    Sep 2, 2009
    Messages:
    1,394
    Likes Received:
    0
    OMG thats soooo funny

    bless her
     
  3. tootsy1987

    tootsy1987 Abbi and Alfie - My World

    Joined:
    Oct 22, 2008
    Messages:
    3,150
    Likes Received:
    0
    OMG :rofl: :rofl: your nan is just the best!!!!!!!!!!!!!!! hahaha go nannypeanut!!
     
  4. MiissDior

    MiissDior Mommy of 3(1 in heaven)

    Joined:
    Jul 6, 2009
    Messages:
    5,304
    Likes Received:
    0
  5. Dream.A.Dream

    Dream.A.Dream Mum to 6yo and WTT #2!

    Joined:
    Jun 27, 2008
    Messages:
    17,698
    Likes Received:
    0
  6. QuintinsMommy

    QuintinsMommy Well-Known Member

    Joined:
    Jun 24, 2009
    Messages:
    9,949
    Likes Received:
    0
  7. Jemma_x

    Jemma_x Mummy and Engaged

    Joined:
    Jun 11, 2008
    Messages:
    14,544
    Likes Received:
    0
  8. lol, i thought innocence like that only came from children
     
  9. vinnypeanut

    vinnypeanut Sleep deprived!!

    Joined:
    Jul 21, 2009
    Messages:
    1,215
    Likes Received:
    0
    Hahaha apparently from little 80yr old ladies aswell!!!
     
  10. PineappleHead

    PineappleHead Mommy of two

    Joined:
    Jul 28, 2009
    Messages:
    3,407
    Likes Received:
    0
    LMAO :rofl: :rofl: :rofl: That just made my day!
     
  11. hivechild

    hivechild Mummy to Ronan

    Joined:
    Jul 9, 2009
    Messages:
    5,727
    Likes Received:
    0
  12. rwhite

    rwhite Mum to Lachie and Clem

    Joined:
    Oct 27, 2009
    Messages:
    5,888
    Likes Received:
    0
    :rofl:!! Thanks for sharing :hugs: That's brilliant..
     
  13. MrsBandEgglet

    MrsBandEgglet Mummy to 3, expecting #4

    Joined:
    May 22, 2009
    Messages:
    8,421
    Likes Received:
    0
    :rofl::rofl::rofl: Fantastic! xx
     
  14. blackrose

    blackrose Well-Known Member

    Joined:
    Sep 10, 2009
    Messages:
    2,151
    Likes Received:
    0
    haha awh bless her
     
  15. new mummy h

    new mummy h First little princess!!!!

    Joined:
    May 23, 2009
    Messages:
    2,512
    Likes Received:
    0
    LMAO!! :rofl: hahaha!
     
  16. Squidge

    Squidge Mummy & WTT <3

    Joined:
    Oct 26, 2008
    Messages:
    11,685
    Likes Received:
    0
    :haha: bless her
     
  17. Kelz22

    Kelz22 Well-Known Member

    Joined:
    Nov 19, 2009
    Messages:
    2,479
    Likes Received:
    0
    Lmao! That made me giggle :p xxx
     
  18. twiggy56

    twiggy56 Mummy expecting #2

    Joined:
    Apr 27, 2009
    Messages:
    7,505
    Likes Received:
    0
    BLESS!! :rofl:

    what a sweet old lady!
     
  19. lisa35

    lisa35 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 11, 2009
    Messages:
    1,273
    Likes Received:
    0
  20. summerarmahni

    summerarmahni summer and bailey

    Joined:
    Dec 2, 2009
    Messages:
    889
    Likes Received:
    0

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice