Were You A Naughty Kid/Teenager!

Discussion in 'General Chatter' started by Wobbles, Sep 9, 2007.

  1. Wobbles

    Wobbles BnB Co-Founder ~ Retired

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    90,191
    Likes Received:
    40
    So after Jos thread I figured we could have a naughty thread to see if you girls were good or bad lol

    Me .... I was a BAD child right up til I was 17/18!

    When I was ikkle I use to bite peoples legs at bus stops

    Around the same age I use to sit in C&A cafe with Mum & Aunt spitting my orange at people through my straw

    I got arrested sort of when I was 9 for fraud - too young to prosecute (sp) :blush:

    I was in a couple of childrens homes from 12-16 ... I once ran away and going over fence being chased by staff fell into a big puddle & lots of mud unsure where we were going after coming out of hiding we spotted a church with a window open we went in cleaned out clothes up (2 girls 1 lad) and found choir dresses to put on :rofl: the lad had a santa suit on - erm woke up to the bizzys standing over us :blush:

    One childrens home I lived in I hated and I was staying with a mate she didn't have a TV so I went up to the home one of the staff was in the staff bedroom (there was 2 only 1 had a TV) i rang the phone on my mobile she popped from bedroom 1 to bedroom 2 not shutting the door behind her (the one with the portable TV) ... i ran in grabebd TV and pegged it down the drive way with her chasing me ... she was a massive woman :rofl:

    At 17 I punched a bizzy and ended up in court on my 18th birthday :blush: he was nice though and said hed accepted my apology and wouldn't like to see it go further than a warning *phew*!

    Oh boy I won't go on but I cannie be the only naughty kid here :rofl:
     
  2. Trinity

    Trinity Well-Known Member

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Messages:
    2,215
    Likes Received:
    0
    Nope i wasnt naughty at all! When i was little i only ever had one tantrum throughout my whole childhood .. seriously!! And that was because i wanted this pair of pink trainers and they didnt have my size :blush:

    I have only ever been in trouble with the police once and that was when i was 16 and i got caught for underage drinking .. well .. we gave these two girls alcohol and they were only 12 (they looked MUCH older) and one of them was on the verge of needing hospital. So me and my brother got told off for it .. not much else came of it though tbh.

    I was a typical teenager being moody and so on but was never particularly naughty. I was an angel .. lmao.
     
  3. Arcanegirl

    Arcanegirl Bazinga!!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    21,875
    Likes Received:
    1
    I wasnt really bad either lol.

    I know i was a pretty bad toddler, tantrums n sorts lol.

    The worst thing i did was go see rob without telling anyone and that was when i was 16 lol.
     
  4. Suz

    Suz ~ I are a Nerd ~

    Joined:
    Sep 15, 2006
    Messages:
    16,779
    Likes Received:
    0
    I wasnt a Naughty Kid. But I was a brat. Disrespectful my parents and that kind of stuff. I use to get in trouble at school for Talking too much and passing notes. I Only stole one thing in my life....I was on a Girl Scouts camping trip and I stole a Key chain from the gift shop. I was so scared I was going to get caught that I hid the key chain in the camp spot and forgot where I hid it....So It stayed there...(now I wonder....is that steeling if it never left the park :rofl:)
     
  5. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    i was bad teenager!!! my mum made me move at age 12, and tht turned my world upside down! i stole, i drank i smoked, i got arrested twice with cautions for fighting, id run away for weeks at a time...

    i was bad kid lol
     
  6. sophie

    sophie Mum of 2 pg with no3!

    Joined:
    Sep 4, 2006
    Messages:
    3,144
    Likes Received:
    0
    I was a hateful kid always in a pug as my mum called it and always bein told off. At school i was not a goody but not really naughty, i never learnt a thing though cos i was always p'ing about! I did crap in exams and ended up in a crap job sommit i always regret.
    After school i used to go out an awful lot drink way too much and take drugs:blush: , i was never in trouble though would never disrespect my mum.
    I soon grew up though!
     
  7. Jo

    Jo I'm an old bag!

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    7,515
    Likes Received:
    1
    I was pretty good i suppose, still am LOL
    Never been in trouble with the police, never done any kind of drugs
    Though my bit of naughtiness i suppose was same as most peoples, we used to go to youth club and stuff on a friday, never made it to club always hung out behind it drinking thunderbirds, 20/20 Diamond white and castaway:rofl:

    I was once real drunk when i got in and fell over the couch laughing my head of, got sent to bed with an ear bashing from my mum but to this day my dad sticks up for me and says i was just really tired!!!:rofl:

    Not much has changed TBH

    I always arsed about in school same as you Sophie and got crap grades, and i always used to offer the biggest lads in school for a fight, i once remember getting this lad by the tie and dangling him backward over the stair well 'cos he just kept on and on at me about sumat dead stupid, but i never seemed to get in trouble for it!! so is all good :)
     
  8. Mynxie

    Mynxie Well-Known Member

    Joined:
    Jun 19, 2007
    Messages:
    5,873
    Likes Received:
    0
    I was a good little girl.....pretty boring me, lol

    Was a music geek, did drama and art and obv music, got good grades, was always home by curfew, didn't even swear infront of my parents til I was 20 haha, good little girl, lol
     
  9. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    wobbles we must just be rebels lol!
     
  10. Wobbles

    Wobbles BnB Co-Founder ~ Retired

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    90,191
    Likes Received:
    40
    Until you posted Yvanne I was tempted to remove my post LMAO

    I was so bad though I'm glad I gave myself a shake and pretty much changed my whole life when I was 18.
     
  11. Rachel

    Rachel Well-Known Member

    Joined:
    Sep 3, 2006
    Messages:
    692
    Likes Received:
    0
    Yeah I was pretty bad lol

    Always used to skip school, go in in the morning to register then go home where my bf would be waiting for me :blush: then spend the rest of the day getting pissed, smoking and having sex :blush::blush: lol.

    Ran away once, to be with the bf mentioned above :blush: mum phoned the police who found me and took me home :blush:

    Got drunk so many times I can't remember, used to smoke loads.

    Used to like a fight aswell now and again lol, would never start once but if they started i'd love a fight haha :blush:

    I've stole a few things aswell :blush: lol

    I've had a couple of joints in the past but thats the only drug i've tried there.
     
  12. Sinead

    Sinead Well-Known Member

    Joined:
    Apr 26, 2007
    Messages:
    2,783
    Likes Received:
    1
    According to my mum - I was the little girl with the little curl!!!!!
    I was an obnoxious toddler who had the biggest temper tantrums. Other than that I think I was an ok kinda kid

    Sinead
     
  13. Dionne

    Dionne Well-Known Member

    Joined:
    Oct 25, 2006
    Messages:
    1,532
    Likes Received:
    0
    i was never cheeky or gobby or rude to people. but when i reached about 13 i was very naughty in school always fighting wagging it being nasty to teachers.
    drinking down entrys having sex telling mum i was at friends house when i was camping in fields
    always getting arrested.
    but my mum never knew any of it and still dont to this day i would never be nasty to my mum i love her loads but i like to try everything lol
    when i left school i was a tart and took drugs. but i dont regret any of it
    i love my past i have learnt so much.
     
  14. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    oh yea i forgot about bunkin off lol!!
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice