Woggle Woggle...

Discussion in 'General Chatter' started by Zarababy1, Aug 29, 2009.

  1. Zarababy1

    Zarababy1 4 boys. TTC #5

    Joined:
    Jun 27, 2008
    Messages:
    7,683
    Likes Received:
    0
    :rofl: Just for Tracie...and Wobbles!







    Does that count as Spamming!? if it does im sorrry hahahah :haha:
     
  2. x_Rainbow_x

    x_Rainbow_x Well-Known Member

    Joined:
    May 9, 2008
    Messages:
    11,950
    Likes Received:
    3
    i told u i need my glasses... i couldnt see in the dark!
     
  3. Zarababy1

    Zarababy1 4 boys. TTC #5

    Joined:
    Jun 27, 2008
    Messages:
    7,683
    Likes Received:
    0
    Woggle Woggle...Like Wiggeling but a bit diffrent? :rofl:
     
  4. x-amy-x

    x-amy-x Mammy

    Joined:
    Feb 13, 2008
    Messages:
    13,874
    Likes Received:
    0
    we're allowed to spam... BnB needs loads of posts for its brithday. Plus. im not sppamming, im getting drunk... no spam in site. I dont evewn like the stuff
     
  5. x_Rainbow_x

    x_Rainbow_x Well-Known Member

    Joined:
    May 9, 2008
    Messages:
    11,950
    Likes Received:
    3
    hahahahahaha make it wiggle wiggle in protest hahaha
     
  6. Zarababy1

    Zarababy1 4 boys. TTC #5

    Joined:
    Jun 27, 2008
    Messages:
    7,683
    Likes Received:
    0
    Well im Woggeling! i dunno what it looks like...a bit like Wiggeling but as i say diffrent!
    And amy we're only aloud to spam in the birthday thread naughty naughty!
     
  7. Jo

    Jo I'm an old bag!

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    14,338
    Likes Received:
    0
    *cough cough*
     
  8. FEDup1981

    FEDup1981 Mam of two & two angels

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    12,070
    Likes Received:
    0
    ^^ LOL at Jo, are u taking notice of her girls! :haha:
     
  9. x_Rainbow_x

    x_Rainbow_x Well-Known Member

    Joined:
    May 9, 2008
    Messages:
    11,950
    Likes Received:
    3
    whats wrong jo?
     
  10. x-amy-x

    x-amy-x Mammy

    Joined:
    Feb 13, 2008
    Messages:
    13,874
    Likes Received:
    0
  11. Zarababy1

    Zarababy1 4 boys. TTC #5

    Joined:
    Jun 27, 2008
    Messages:
    7,683
    Likes Received:
    0
    *hangs head in shame* Sorry jo! heheh
     
  12. x_Rainbow_x

    x_Rainbow_x Well-Known Member

    Joined:
    May 9, 2008
    Messages:
    11,950
    Likes Received:
    3
    for the record it wasnt me!!!
     
  13. Zarababy1

    Zarababy1 4 boys. TTC #5

    Joined:
    Jun 27, 2008
    Messages:
    7,683
    Likes Received:
    0
    Nope it was meeeee! *hands up* lol
     
  14. x-amy-x

    x-amy-x Mammy

    Joined:
    Feb 13, 2008
    Messages:
    13,874
    Likes Received:
    0
    i feel you are all my brothersss
     
  15. Zarababy1

    Zarababy1 4 boys. TTC #5

    Joined:
    Jun 27, 2008
    Messages:
    7,683
    Likes Received:
    0
  16. x-amy-x

    x-amy-x Mammy

    Joined:
    Feb 13, 2008
    Messages:
    13,874
    Likes Received:
    0

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice