Im such a twat!

Discussion in 'General Chatter' started by Imi, Mar 20, 2007.

  1. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    Put maddie's doll in the washer ... and without thinking i have put the tuble dryer on straight after ... well the doll had a plastic biton it and it's melted all over my best knickers and ruined them! :dohh:

    Good news is washing basket empty for the first time since we moved in ... bad news is ironing basket full!

    xxx
     
  2. Trinity

    Trinity Well-Known Member

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Messages:
    2,273
    Likes Received:
    0
    Aww Imi .. thats the sort of thing i do .. lmao

    But .. as you say .. every cloud has a silver lining!!

    Wish my ironing basket was empty :wacko:
     
  3. LynnieH

    LynnieH Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    1,465
    Likes Received:
    0
    Have to wear the big belly warmers now hun!
     
  4. Yvonne

    Yvonne Well-Known Member

    Joined:
    Nov 5, 2006
    Messages:
    876
    Likes Received:
    0
    Aw no!!! That is something i would do, i put Jacks clothes in the washer this morning, got all the washing out and it was covered in white horrible stuff- i'd only bundled his dirty nappy in with it all and stuck it in the washer! :dohh:
     
  5. Layla

    Layla Well-Known Member

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    6,853
    Likes Received:
    0
    oh lol sorry that made me laugh lol Id do something like that too :D

    xx
     
  6. Helen

    Helen ICSI Twins + miracle BFP

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    3,830
    Likes Received:
    0
    The question is... did the doll survive?
     
  7. Cat

    Cat Well-Known Member

    Joined:
    Nov 8, 2006
    Messages:
    2,082
    Likes Received:
    0
    Ironing? Whats that?
     
  8. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    did it bollocks tis in the bin with me pink frilly thongs melted around its neck!
     
  9. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    15,141
    Likes Received:
    0

    :rofl: oh dear!!!!

    yvonne ive done tht!! is mingin eh!!
     
  10. loop

    loop Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2006
    Messages:
    721
    Likes Received:
    0
    LOL aww hun never mind!

    i put sum of ols work clothes in the wash last nite b4 i went ot bed so i could sort them out thismorning and when i open the washer there were sweets well bloody mint humbugssss grrrrrrr i told him to check his pockets! men
     
  11. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    well pissed off twas her new one from france!

    xxx
     
  12. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    15,141
    Likes Received:
    0
    good excuse for a wee holiday ;)
     
  13. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    I just said that to Gav he didn't look impressed!

    xxx
     
  14. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    15,141
    Likes Received:
    0
    ur pregnant... u have hormones... cry and make out ur so upset 4 spoiling maddies "favourite" toy ;) n wait on the tickets coming in :rofl:
     
  15. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    Lmfao ...

    I got no chance hun!
    xxx
     
  16. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    15,141
    Likes Received:
    0
    ah well u can live in hope!
     
  17. vicky

    vicky Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    3,434
    Likes Received:
    0
    oh no something like i would do.
     
  18. Suz

    Suz ~ I are a Nerd ~

    Joined:
    Sep 15, 2006
    Messages:
    21,800
    Likes Received:
    0

    :rofl: Yvanne, Your Bad!:rofl:


    Imi Your not a Twat..... i washed a blanket the other day and forgot it was wool.


    (anyone want a new baby blanket?):rofl:
     
  19. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    Lmao .... Can't get over it!

    Stupid thing to do or what ... dunno if im more gutted over my kinickers or her doll!!

    xxx
     

Share This Page