what song is in your head...

Discussion in 'General Chatter' started by ablaze, Apr 11, 2007.

  1. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    15,047
    Likes Received:
    0
    yea 2day he only had on a moustache ffs!!!! :rofl:



    k....

    i need 2 get out more!!! llf!!
     
  2. 2nd.Time.Daddy

    2nd.Time.Daddy Well-Known Member

    Joined:
    Dec 12, 2006
    Messages:
    1,066
    Likes Received:
    0
    i have Itchycoo Park stuck in my head
     
  3. stephlw25

    stephlw25 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 27, 2006
    Messages:
    2,145
    Likes Received:
    0
    Anythings better than lazy town!! lol
     
  4. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,704
    Likes Received:
    0
    or fifi and the fooking flowertots
     
  5. weestar21

    weestar21 Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    3,189
    Likes Received:
    0
    go diego go!!!
    i flipping hate that stupid thing but the song i cant get out my head, its just dora with a hair cut :hissy::hissy:
     
  6. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,704
    Likes Received:
    0
    :rofl: :rofl: :rofl:

    LMFAO
     
  7. Suz

    Suz ~ I are a Nerd ~

    Joined:
    Sep 15, 2006
    Messages:
    21,009
    Likes Received:
    0
    This is the song that never ends, it just goes on and on and then,.....
     
  8. mummy_of_two

    mummy_of_two Well-Known Member

    Joined:
    Sep 3, 2006
    Messages:
    512
    Likes Received:
    0
    Grrrr just when i thought id forgoten all those ruddy tunes i have now been reminded of lazytown and fifi and the ruddy flowertots and im here with those horrid tunes going round in my head :hissy: Btw sporticus is lush though :happydance:
     
  9. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    15,047
    Likes Received:
    0
    what about now?!
     
  10. twinkletoes

    twinkletoes Well-Known Member

    Joined:
    Nov 12, 2006
    Messages:
    1,061
    Likes Received:
    0
    I cant get R.kellys new 1 outta my head, its called I'm a flirt
     
  11. twinkletoes

    twinkletoes Well-Known Member

    Joined:
    Nov 12, 2006
    Messages:
    1,061
    Likes Received:
    0
    :shock:
     
  12. Suz

    Suz ~ I are a Nerd ~

    Joined:
    Sep 15, 2006
    Messages:
    21,009
    Likes Received:
    0
    :-= The World is a Rainbow....Filled with many colors:-=
     
  13. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    15,047
    Likes Received:
    0

    red and yello and pink and blue.......
     
  14. mrscookie

    mrscookie Mama and expecting

    Joined:
    Oct 17, 2006
    Messages:
    5,305
    Likes Received:
    0
    ''you just calll, out my name, and know wherever i am... i'll come running...... to see you again! winter spring summer or fall, all you gotta do is call, and i'll be there yes i will, you got a friend.''
    damn AA advert! HAHA
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice