97 posts to go

Discussion in 'General Chatter' started by Tezzy, May 18, 2007.

  1. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,676
    Likes Received:
    1
    omg its taking me forever to get to 1000 posts!!!!!!!!!!!
     
  2. Jo

    Jo I'm an old bag!

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    14,338
    Likes Received:
    0
    only 95 now :)
     
  3. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,676
    Likes Received:
    1
    hehehe 94.... lol ok no cheating by spamming... my name isnt YVANNE

    lol
     
  4. Suz

    Suz ~ I are a Nerd ~

    Joined:
    Sep 15, 2006
    Messages:
    21,009
    Likes Received:
    0
    :rofl: Spam it up hun! Its kinda fun!:rofl:
     
  5. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,676
    Likes Received:
    1
    nope im not gonna SPAM SPAM SPAM my way to 1000 posts:rofl:
     
  6. bexxie

    bexxie Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2006
    Messages:
    3,035
    Likes Received:
    0
    soon get there
     
  7. Caroline

    Caroline Proud Mum of 4

    Joined:
    Sep 22, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    1
    since i been on maternity my no of posts seems to have shot up, don't think i'm far off 1,000 either.

    I will not spam, i will not spam, i will not spam.
     
  8. Caroline

    Caroline Proud Mum of 4

    Joined:
    Sep 22, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    1
    just checked terrie u r on 912, and i'm on 919, well 920 now, so who'll spam the most and get there first.:rofl:
     
  9. Iwantone!!!

    Iwantone!!! Well-Known Member

    Joined:
    Oct 28, 2006
    Messages:
    8,270
    Likes Received:
    0
    the race is on !!!
     
  10. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,676
    Likes Received:
    1
    thats so not far iver been out all evening!!!!!!!!!!
     
  11. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,676
    Likes Received:
    1
    hahaha im winning!!!!!!
     
  12. Suz

    Suz ~ I are a Nerd ~

    Joined:
    Sep 15, 2006
    Messages:
    21,009
    Likes Received:
    0
    :rofl: :rofl: I thought you were not going to SPAM!:rofl: :rofl:
     
  13. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,676
    Likes Received:
    1
    :headspin:im not spamming!!!
     
  14. Caroline

    Caroline Proud Mum of 4

    Joined:
    Sep 22, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    1
    i've nearly caught u up terrie:rofl:
     
  15. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,676
    Likes Received:
    1
    now we're even missy!
     
  16. Caroline

    Caroline Proud Mum of 4

    Joined:
    Sep 22, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    1
    you're still ahead :lol:
    i'll have to start spamming more.

    have to take lessons.
     
  17. Jo

    Jo I'm an old bag!

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    14,338
    Likes Received:
    0

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice