anyone think

Discussion in 'General Chatter' started by ablaze, Jun 26, 2007.

  1. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    wobbles has been spamming!!!!!!
     
  2. Wobbles

    Wobbles BnB Co-Founder ~ Retired

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    90,191
    Likes Received:
    40
    Catching up ... tut.

    trying not to bring too much back to the top again though :muaha:
     
  3. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    catching up :rofl:
     
  4. Wobbles

    Wobbles BnB Co-Founder ~ Retired

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    90,191
    Likes Received:
    40
    Well I've missed LOADSSSS & can't do it all in one day then I miss that days posts lol
     
  5. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    lolol nufin 2 do with the fact were 30 away from the big 100000
     
  6. Wobbles

    Wobbles BnB Co-Founder ~ Retired

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    90,191
    Likes Received:
    40
    You don't need me to help you get there Yvanne! :dohh:

    Your right behind me anyway ;)
     
  7. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    indeed i am!!!! im stayin up till the big number :rofl:
     
  8. Wobbles

    Wobbles BnB Co-Founder ~ Retired

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    90,191
    Likes Received:
    40
    LOL

    I'm off in a second. Shattered & have a 4head gel pack on my head grrr
     
  9. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    lolol!!! fine ill just spam.. i mean catch up on my own :rofl:
     
  10. Wobbles

    Wobbles BnB Co-Founder ~ Retired

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    90,191
    Likes Received:
    40
    Talk to yourself? :rofl:

    Oh god no I do have to go I just ACHE *pift*

    Go play games ... ull get there then lol

    We can tell who does the 100,000 post :D x
     
  11. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    whats srong with talkin 2 meself?! least no1 disagrees with me :rofl:
     
  12. Wobbles

    Wobbles BnB Co-Founder ~ Retired

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    90,191
    Likes Received:
    40
    lol trueeee
     
  13. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    She gonna spam till she gets it!!!

    xxx
     
  14. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    nuh nyt wobbles hun hope ur headache goes away soon :D
     
  15. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    see i tooooooooooooooold ya lol

    xxx
     
  16. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    oi missy u stayin 2 spk 2 is or u busy winnin ££££
     
  17. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    LMAO i just finished cleaning my house ffs!!

    lol

    xxx
     
  18. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    ooooh its past teh mark!!!! who got it?!
     
  19. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    You proberbly lmfao!

    xxx
     
  20. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    14,437
    Likes Received:
    0
    i think its u :rofl:
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice