Forum down time

Discussion in 'General Chatter' started by Wobbles, Sep 26, 2006.

  1. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    AGAIN!!! (For those who noticed)!

    My OH changed servers & that is now twice it has gone down :evil: Not good when his business sits in the same place!

    Sorry to anyone who was trying to access the forum

    x
     
  2. Helen

    Helen ICSI Twins + miracle BFP

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    3,830
    Likes Received:
    0
    OMG! :shock:

    Noticed?!

    My name is Helen and I am an addict.... :tease:
     
  3. Arcanegirl

    Arcanegirl Bazinga!!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    27,365
    Likes Received:
    0
    Helen and I noticed, were were throwing tizzys on msn cause we couldnt get in :lol:
     
  4. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    :rofl:
     
  5. Tam

    Tam Mum of 2 - PG with No.3

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    9,861
    Likes Received:
    0
    I was getting stressed, blaming my computer!! ](*,)

    But now I know it is Stir crazy's fault........ :grr:
     
  6. StirCrazy

    StirCrazy Administrator
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    10,709
    Likes Received:
    0
    wasn't my fault :( apparently this server is meant to be 100% reliable: tut! All my business sites went down too :evil: - Gonna be sending a stoppy email - been thinking about buying a new dedicated server anyway, so if it happens again let me know (will give me the excuse I need :lol:).

    S.C>
     
  7. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    Little shit!
     
  8. Tam

    Tam Mum of 2 - PG with No.3

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    9,861
    Likes Received:
    0
    :lol: has he?!
     
  9. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    It wouldn't surprise me since I've just noticed he sneaked out of bed again in the middle of the night!!! :fool:
     
  10. Tam

    Tam Mum of 2 - PG with No.3

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    9,861
    Likes Received:
    0
    :roll: Poor you, hope you are refusing to clean it up, I would! =;
     
  11. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    WTF - Go back to bed you :trouble:
     
  12. Tam

    Tam Mum of 2 - PG with No.3

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    9,861
    Likes Received:
    0
    I have been waiting for you to say that ALL morning! :argh: *gone*




    :lol:
     
  13. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17

Share This Page