How Much???

Discussion in 'General Chatter' started by Imi, Jul 10, 2007.

  1. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
  2. Arcanegirl

    Arcanegirl Bazinga!!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    21,875
    Likes Received:
    1
    Fooking hell!

    Id pay that if it were a chair for me lol
     
  3. Jo

    Jo I'm an old bag!

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    7,515
    Likes Received:
    1
    You not getting one then? and a spare for grandmas?
    LMAO
     
  4. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    Am i bollocks!

    xxx
     
  5. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    Holy CRAP AG swore :rofl: :rofl: :rofl:
     
  6. Arcanegirl

    Arcanegirl Bazinga!!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    21,875
    Likes Received:
    1
    My mouth is far from clean in person :lol:
     
  7. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,328
    Likes Received:
    1
    omg! some ppl are so stupid buying them for their babies!
     
  8. Robyn_

    Robyn_ Guest

    thats taking the piss abit aint it :O
     
  9. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    Nearly fell of the sofa when i saw the price lol

    xxx
     
  10. Iwantone!!!

    Iwantone!!! Well-Known Member

    Joined:
    Oct 28, 2006
    Messages:
    8,108
    Likes Received:
    0
  11. Caroline

    Caroline Proud Mum of 4

    Joined:
    Sep 22, 2006
    Messages:
    4,219
    Likes Received:
    1
    OMG how much. Looks comfy though.
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice