Ok HONEST opinion what you think??

Discussion in 'General Chatter' started by Imi, Jul 19, 2007.

?

Love it or hate it ....

  1. LOVE IT ....

  2. Like it but not my colour

  3. HATE IT

  4. Hummmmmm dunno

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
  2. Lil_Baby_Boo

    Lil_Baby_Boo Well-Known Member

    Joined:
    Jan 7, 2007
    Messages:
    2,750
    Likes Received:
    3
    Tis a little bit bright.......Might hurt my eyes on a sunny day! Could even attract insects if the weather is nice?

    Who's is it?
     
  3. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    lol admit its a little different but hey tis boring havin the same buggy!

    xxx
     
  4. Lil_Baby_Boo

    Lil_Baby_Boo Well-Known Member

    Joined:
    Jan 7, 2007
    Messages:
    2,750
    Likes Received:
    3
    I do like the style tho...as In the fact that you've got the seperate bits for sitting & lying down. It also looks like the carry cot bit comes out.....really handy!
     
  5. Lil_Baby_Boo

    Lil_Baby_Boo Well-Known Member

    Joined:
    Jan 7, 2007
    Messages:
    2,750
    Likes Received:
    3
    See I'm a wimp when it comes to different.....I like to blend in!

    You're right tho tis boring having the same as everyone else!!
     
  6. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    To buy this buggy in black was gonna be like this:

    £297 - cheepest price buggy only
    £79- Cheepest carrycot
    £34x2 - Cheepest footmuffs
    £18x2 - cheepest Parasols

    so like £500 cause you have to get raincover too

    That just cost me ............















    £225 with:

    1x carrycot and free raincover :)

    xxx
     
  7. Lil_Baby_Boo

    Lil_Baby_Boo Well-Known Member

    Joined:
    Jan 7, 2007
    Messages:
    2,750
    Likes Received:
    3
    Well if you like it then its a fab bargin!

    I wish we'd waited with buying our pram....every other person I see has got it now and its really psd me off that I'm just another person with it! I thought it was quite different when we got it!
     
  8. KX

    KX Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    5,050
    Likes Received:
    0
    Its nice and bright, need to watch it doesnt mark easy tho! Take good care of it!x
     
  9. Arcanegirl

    Arcanegirl Bazinga!!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    21,875
    Likes Received:
    1
  10. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    TBH i wasn't too keen then thought it would look really funky with black cosy toes and parasols

    xxx
     
  11. Arcanegirl

    Arcanegirl Bazinga!!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    21,875
    Likes Received:
    1
    Nah itll look fine. It has black on it so will go together fine
     
  12. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    I was just gonna order main pram then thought "just check e-bay 1 last time" and there it was!!

    Im happy lol saved myself over £300!!

    xxx
     
  13. Dionne

    Dionne Well-Known Member

    Joined:
    Oct 25, 2006
    Messages:
    1,532
    Likes Received:
    0
    I like it, i think lime green is nice (hence why i have just bought that colour lol)
    like you said black accesories will look lovely :)
     
  14. vicky

    vicky Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    3,321
    Likes Received:
    0
    you asked me to have a look last night, sorry was doing my cd for wedding, hmmm not to sure, all i saw green,but then looked at it again, and its nice, the way they are sat side by side. and the carry cot goes with it and the price.

    Have you brought it hun or going to?
     
  15. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    Brought it last night ....

    It's brand new and being sold as the order was cancelled so i grabbed it ...

    At £225 for the carrycot and buggy with raincover was a bargin!

    The more i look at the colour i LOVE it ...... Who wans the same pram as everyone else, plus i reckon with black acessorize will look fabby!

    xxx
     
  16. stephlw25

    stephlw25 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 27, 2006
    Messages:
    2,084
    Likes Received:
    0
    Its looks great! i love the colour!
     
  17. Tezzy

    Tezzy Mum of 2 TTCAL

    Joined:
    Sep 5, 2006
    Messages:
    11,328
    Likes Received:
    1
    i think its really really nice hun!

    nice and different :)
     
  18. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,531
    Likes Received:
    0
    The Au-pair hates it .....

    Gav loves it cause it not pink and he can push it without looking "queer" as he put it lol

    xxx
     
  19. Eelis

    Eelis Well-Known Member

    Joined:
    Apr 12, 2007
    Messages:
    289
    Likes Received:
    0
    Once you get it covered in puke and poop it wont be so bright ;)
     
  20. bexxie

    bexxie Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2006
    Messages:
    2,936
    Likes Received:
    0
    I like it but then I do have a bugaboo in the brightest pink so my opinion may not count lol
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice