StirCrazy Is A Drip

Discussion in 'General Chatter' started by Wobbles, Apr 20, 2007.

  1. Wobbles

    Wobbles BnB Co-Founder ~ Retired

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    106,564
    Likes Received:
    41
    Fucking man ...

    Over last week I've had some really shitty sleeps with worrying over the pregnancy & toothache giving me unsettled nights. Anyway we have the heating on timer sometimes & I can honestly say the other morning I did 'something' to the boiler but ask me what & I have no idea - It was like 6AM I wasn't even awake, in pain, heavy eyes ... you know the feeling lol

    Anyway must have switched it to constant or something & OH took a fit (house was boiling lol) ... It was only some kind of mistake & I felt like shit I'd not have been able to count to 10 without thinking that morning :rofl:

    So 2 days ago my OH cuts the grass ....

    Today I realise all my freezer stuff is completely defrosted :hissy: - We did a shop over £200 the other day theres at least £50 worth of frozen stuff in there. Shows how easy mistakes can be made don't it (STU?) .. He was like well I couldn't have because because because & I'm just stood there KNOWING he must have unless we have a ghost lol Its like NOOOOOOOOOOOOO STU YOU DEFROSTED ALL THE FOOD!!!!!! Oh sorry just to explain the extention for the lawn mower was plugged in an my freezer wasn't - according to him it was an empty socket .... well of course it was after he plugged the freezer out LOL

    Will remind the fucker next time I make a mistake :trouble:
     
  2. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,704
    Likes Received:
    0
    Stu you dippy fucker!!! :rofl:

    Go to aldi or farm foods to replace will be cheeper ....

    Gather your paying stu?? :rofl:

    xxx
     
  3. Wobbles

    Wobbles BnB Co-Founder ~ Retired

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    106,564
    Likes Received:
    41
    There was loads of meat - Like 15 chicken fillets ... pork chops - mince ... pies ... veg ... bits ... the meat is like £30 worth alone lol
     
  4. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,704
    Likes Received:
    0
    :dohh: Ohhhhhhh stu!!!

    Well mistakes happen ... don't they hun?! :rofl:

    xxx
     
  5. Trinity

    Trinity Well-Known Member

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Messages:
    2,264
    Likes Received:
    0
    :dohh: Not good!!

    But as you say mistakes happen ... gawd knows i made my fair share of them .. lol
     
  6. StirCrazy

    StirCrazy BnB Co-Founder ~ Retired

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    10,546
    Likes Received:
    0
    well gotta nicely mowed garden now :p
     
  7. hypnorm

    hypnorm Well-Known Member

    Joined:
    Sep 10, 2006
    Messages:
    4,852
    Likes Received:
    1
    huge bbq tonight???
     
  8. Cat

    Cat Well-Known Member

    Joined:
    Nov 8, 2006
    Messages:
    2,072
    Likes Received:
    0
    Yeah hun if you cook all the food up over today and tomorrow you can refreeze it all, then you just have a load of 'ready meals' in the freezer. At least that will save it all going to waste.
     
  9. sophie

    sophie Mum of 2 pg with no3!

    Joined:
    Sep 4, 2006
    Messages:
    3,208
    Likes Received:
    0
    :gun: bloody men!!!!!
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice