this thinks its 99% accurate

Discussion in 'Pregnancy - Second Trimester' started by mummykel2009, Dec 10, 2009.

  1. mummykel2009

    mummykel2009 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 3, 2009
    Messages:
    551
    Likes Received:
    0
    it says if u put correct months and ages in its right as it says some woman r a day off wen they conceived so u have to be accurate on date and month




    https://mypage.direct.ca/j/jfeng/gender.htm

    but before u tell me if its right or wrong for u i want to pretend im a predictor plz so can i havedatwe of births and correct month u conceived in
     
  2. saffy1978

    saffy1978 Mummy to 5!

    Joined:
    Jul 8, 2009
    Messages:
    2,462
    Likes Received:
    0
    Says boy for me. :) Won't find out tho till the birth. x
     
  3. mexymex

    mexymex Active Member

    Joined:
    Oct 31, 2009
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    so looks like most 21 year olds are having a girl! I would be happy with that :)
     
  4. mummykel2009

    mummykel2009 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 3, 2009
    Messages:
    551
    Likes Received:
    0
    watsyr date of birth and wat month u conceive in hun
     
  5. saffy1978

    saffy1978 Mummy to 5!

    Joined:
    Jul 8, 2009
    Messages:
    2,462
    Likes Received:
    0
    I was 30 when I conceived with this child in July. x
     
  6. Jadeyydoe

    Jadeyydoe Guest

    I'm 18 and I'm due 11th may, conceived 4th Aug :)
    I don't know if its right or wrong yet but I kinda hope its right (A)
     
  7. insomnimama

    insomnimama 2 boys 1 girl All Done

    Joined:
    May 10, 2008
    Messages:
    1,450
    Likes Received:
    0
    Says girl for me. Would be about time too! :rofl: I find out in about a month
     
  8. EternalRose

    EternalRose Well-Known Member

    Joined:
    Jun 30, 2009
    Messages:
    5,510
    Likes Received:
    0
    It said girl for me, and its right! xx
     
  9. mummykel2009

    mummykel2009 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 3, 2009
    Messages:
    551
    Likes Received:
    0
    i dont need age hun i need yr date of birth but trying by age id say u was having a girl
     
  10. mummykel2009

    mummykel2009 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 3, 2009
    Messages:
    551
    Likes Received:
    0
    id say boy for u
     
  11. Serene123

    Serene123 Guest

    If it's right, Caitlyn is a boy :rofl:
     
  12. hayley_willis

    hayley_willis Well-Known Member

    Joined:
    Nov 12, 2009
    Messages:
    682
    Likes Received:
    0
    It said girl for me :) I have gone back and done my freinds at work that have had babies last year and there's are all correct!
     
  13. Jadeyydoe

    Jadeyydoe Guest

    Thats what the site said :D
     
  14. EternalRose

    EternalRose Well-Known Member

    Joined:
    Jun 30, 2009
    Messages:
    5,510
    Likes Received:
    0
    :rofl: Im sure I was predicted a boy on another site! There is a woman on ebay that charges 0.99p to tell you the sex :haha:xxx
     
  15. Serene123

    Serene123 Guest

    I posted a thread in the baby club, asking who it was right for, and who it was wrong for. There was a poll and it was right 50% of the time. Suprise suprise!
     
  16. agreeksmom

    agreeksmom preggo

    Joined:
    Oct 12, 2009
    Messages:
    1,676
    Likes Received:
    0
    different sites have these for 23 year old in sept it says girl the last 4 of them said boy lol dont believe n them unless there were all the same lol but its fun
     
  17. chocolate

    chocolate Well-Known Member

    Joined:
    Oct 9, 2009
    Messages:
    2,001
    Likes Received:
    0
    It was wrong for my son, and predicts a boy this time
     
  18. -Linn-

    -Linn- mum of 2

    Joined:
    Jul 27, 2009
    Messages:
    4,557
    Likes Received:
    0
    It says girl for me, but for my DD it said boy and she was a girl!
     
  19. insomnimama

    insomnimama 2 boys 1 girl All Done

    Joined:
    May 10, 2008
    Messages:
    1,450
    Likes Received:
    0
    Just did it for my eldest two and looks as though I am owed two girls on top of the girl I'm supposedly going to get in May :rofl:
     
  20. xminimotox

    xminimotox Mum of Jack <3

    Joined:
    Sep 13, 2009
    Messages:
    953
    Likes Received:
    0
    Says a girl for me but im team Blue :) x
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice