wanted to share :P

Discussion in 'Teen Pregnancy' started by annawrigley, Dec 26, 2009.

  1. annawrigley

    annawrigley Guest

    so on xmas eve we went out for a family meal with my mums side of the family as we were at my dads on xmas day and my cousin whos 6 was asking really loudly
    "my mummy said you're having a baby"
    i said yess i am and she paused for a few seconds, looked really confused and was like "but how are you having a baby if you're so young?"
    i was like "ummmm i dont know.. anyone can have a baby. well not anyone. but like... i dunno"
    i was getting so flustered cos the whole table of my family was just listening in awkward silence :blush::dohh:
    my mum said i shouldve given her a birds and the bees talk lol
    xx
     
  2. stuffymuffy

    stuffymuffy Well-Known Member

    Joined:
    Dec 3, 2009
    Messages:
    903
    Likes Received:
    0
    awww lol it's cute the innocent things kids say.
     
  3. etcetera

    etcetera Well-Known Member

    Joined:
    Aug 12, 2009
    Messages:
    408
    Likes Received:
    0
    My niece was the same way. she came up to me and whispered in my ear "Rae Rae, you've got a baby in your belly!" and then she would giggle and whisper again "And I know it's a boy baby, not like me, I was a girl baby"

    It's cute, but also a little strange lol
     
  4. annawrigley

    annawrigley Guest

    lol yeah, although her and her little sister couldnt understand that babies could be boys, they kept asking what im going to call "her" and i said no its gonna be a baby boy and they were like ...huh?
     
  5. lol both me and my sister a due pretty much at the same time and her 2 youngest, drew(4) and luke(3), keep pretending their having a baby and telling everyone that mummy has baby joshua, kimmie has baby russell and they have baby .... (cant remember what they called theirs lol)
     
  6. luxe191919

    luxe191919 Guest

    awwww thats so cute lol davids younger sisters are 9 and 12 and they love coming up to me and feeling my belly and his youngest asked if it had a hotdog or hamburger they got the birds and bees talk thanks to david big mouth asking ?'s about sex
     
  7. x-dannielle

    x-dannielle Well-Known Member

    Joined:
    Dec 30, 2008
    Messages:
    855
    Likes Received:
    0
    arr there so sweet when they say things like that! xx
     
  8. PleaseBaby

    PleaseBaby Well-Known Member

    Joined:
    Dec 28, 2009
    Messages:
    1,289
    Likes Received:
    0
    Awww you can always count on kids to give you some awkward moments, so cute though lol x
     
  9. Kimboowee

    Kimboowee Complete

    Joined:
    Oct 14, 2008
    Messages:
    10,299
    Likes Received:
    0
    Lmao! My OH told his little cousins I was so big at easter because I ate all their easter eggs, they werent impressed!
     
  10. trashit

    trashit Guest

    i love how innocent kids are, they reli have no idea what theyre saying, i used to always get into trouble for my curiousness as a kid lol. thats funny tho, bless her xx
     
  11. sineady

    sineady S,L,J,PS

    Joined:
    May 10, 2009
    Messages:
    1,643
    Likes Received:
    0
    Awwww blesss soo cute
    my lil cuz whos 3 carnt get his head around the fact that theres a baby in my belly!!!
    always gives my belly a kiss byebye when he goes awww
     
  12. 05wilkesm

    05wilkesm Guest

    Awww even though they dont mean too kids still manage too make you feel awkard sometimes!
    xx
     
  13. annawrigley

    annawrigley Guest

    aww! bless him! :flower:
     
  14. sarah0108

    sarah0108 Well-Known Member

    Joined:
    May 1, 2009
    Messages:
    14,624
    Likes Received:
    0
    :rofl: thats so cute!

    my little brother and sister were a bit like that when i was having Harriet. My brother couldnt understand why i didnt want to call her Jesus :haha: (he was 3 at the time ;)) x
     
  15. annawrigley

    annawrigley Guest

    hahah awww! before my little brother was born my big brother wanted to call him "orange".
    he had ginger hair for about the first yeah as well which was a pretty weird coincidence! but then turned blonde :haha: xx
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice