my midwife is gonna kill me..

Discussion in 'Pregnancy - Second Trimester' started by amytrisha, Oct 9, 2013.

  1. supertabby

    supertabby Well-Known Member

    Joined:
    Feb 13, 2011
    Messages:
    3,433
    Likes Received:
    0
    I must only be a few miles away from you (I'm just outside Manchester) but we get a fresh sample pot AND a little plastic disposable funnel each time. You can either get it from reception when you arrive and nip in the loo there and then, or you can take one home for next time and do it at home.

    The pots only cost about 50p from a pharmacy to buy yourself. My last pregnancy I just got a stash of pots from the pharmacy and did them at home. I used a plastic measuring jug to pee into and then decant lol. Obviously I kept it in the bathroom and didn't use for cooking haha! This time I'm not very organised (joys of parenting a 2 year old!) so just do it when I get to clinic.
     
  2. Nats21

    Nats21 Well-Known Member

    Joined:
    Nov 8, 2009
    Messages:
    7,215
    Likes Received:
    0
    My midwives very generous, I got 3 to keep me going! Definitely a new one each time though, hope you get another one! Xx
     
  3. amytrisha

    amytrisha Mother of boys.

    Joined:
    Apr 30, 2012
    Messages:
    9,443
    Likes Received:
    11
    I'm in Bolton, quite a shabby place so it's understandable we get 1 pot for 9 months :winkwink:

    I'm sure she'll give me a new one, I'm not buying one lmao! Jus had me giggling OH was saying "she's gonna go mad, you've lost your homework" hahah. X
     
  4. pollydolly

    pollydolly Well-Known Member

    Joined:
    Jan 4, 2013
    Messages:
    1,445
    Likes Received:
    1
    I got a bag full at my booking in app!

    @ lmao at 'lost your homework' :rofl: x
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice