Whats everyone having for dinner?

Discussion in 'Pregnancy - Third Trimester' started by NicolaWynne, Nov 19, 2011.

  1. NicolaWynne

    NicolaWynne Guest

    Im having a curry... hoping i dont get too much heartburn afterwards :growlmad:
     
  2. chobette

    chobette Mom to 2

    Joined:
    May 29, 2011
    Messages:
    14,970
    Likes Received:
    0
    Probably leftovers for us, I don't feel in the mood to cook anything and husband is at work and can't have him cook. Leftover meatloaf sandwich it is heh.
     
  3. NicolaWynne

    NicolaWynne Guest

    I feel too exhausted to cook this weekend too... blah.

    What is meatloaf?
     
  4. sailorgirl1

    sailorgirl1 Well-Known Member

    Joined:
    May 18, 2011
    Messages:
    1,231
    Likes Received:
    0
    Spag bol xx
     
  5. heaven

    heaven Mommy of 2 Beautiful Girl

    Joined:
    Feb 1, 2011
    Messages:
    1,437
    Likes Received:
    0
    I don't have the urge to cook most days. Luckily for me, hubby really spoils me in this department. He cooked shrimp, chicken, rice, celery, tomato, spinach medley last night. (it was all mixed together). I had that for lunch already.
    Don't know what dinner will entail just yet. I don't think about it until the night...
     
  6. suzzle

    suzzle Waiting to meet baby no.3

    Joined:
    Apr 25, 2010
    Messages:
    526
    Likes Received:
    0
    Me too :happydance:

    Spiced onions & poppadums, chicken pakora and chicken korma with fried rice & a naan bread. Mmmm :D

    I'm soooo HUNGRY. Wish DH would hurry up!
     
  7. Blah11

    Blah11 ☼ Mummy to Amelie ☼

    Joined:
    May 8, 2008
    Messages:
    38,886
    Likes Received:
    0
    i had fajitas last night and was up all night with acid reflux :(!

    im not very hungry tonight but we have fresh tiger bread in so think il have a tuna sandwich or something!
     
  8. NicolaWynne

    NicolaWynne Guest

    Im having a chicken tikka biryani, saag aloo, and peshwari naanbread, and onion bahjis. There it no way i can eat that raw onion stuff anymore (if thats what you talking about) raw onion gives me insane heartburn!!
     
  9. Tabitha83

    Tabitha83 Mummy to 2 beautiful boys

    Joined:
    Apr 15, 2011
    Messages:
    587
    Likes Received:
    0
    Steak, Stuffed potatoes and Veggies I love weekends when my husband cooks, we eat good!!
     
  10. chobette

    chobette Mom to 2

    Joined:
    May 29, 2011
    Messages:
    14,970
    Likes Received:
    0
    Hmmm ... https://abreiden.files.wordpress.com/2008/01/img_1890.jpg

    Tastes better than it looks
    Ground beef, egg, stuffing, some other spice concoction all mixed together and baked with a tomato sauce basted on the top normally... brown gravy on mine
     
  11. NicolaWynne

    NicolaWynne Guest

    Its probably from the spice... thats why im kinda half dreading this curry, hoping i dont have to deal with any nasty consequences!!
     
  12. suzzle

    suzzle Waiting to meet baby no.3

    Joined:
    Apr 25, 2010
    Messages:
    526
    Likes Received:
    0
    Yeah that's spiced onions - the best bit!! I love them but I'll need to drink like 1/2 a bottle of gaviscon before I go to bed, lol.
     
  13. NicolaWynne

    NicolaWynne Guest

    :haha: thats funny.
     
  14. Mummy_to_be87

    Mummy_to_be87 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 19, 2011
    Messages:
    2,914
    Likes Received:
    1
    I'm having hamwichs, potatoes and baked beans with diet coke mmm, its all I really want right now, I cannot wait for tomorrows dinner though...roast beef, potatoes, veggies and gravy mmm :p
     
  15. suzzle

    suzzle Waiting to meet baby no.3

    Joined:
    Apr 25, 2010
    Messages:
    526
    Likes Received:
    0
    OMG! You are making my mouth water. Defo a roast for us tomorrow too, complete with roast potatoes & gravy. I might even make some home-made soup.

    And no...... My dinner is still not here :(
     
  16. Fairyclaire13

    Fairyclaire13 Well-Known Member

    Joined:
    Apr 27, 2011
    Messages:
    437
    Likes Received:
    0
    I'm also having spag Bol ... Mummy's making it for me now and it smells delicious :) that and x factor :) my night is sorted!!! Was meant to be at my friends 30th party but had some bump pain and terrible heart burn today so not going (she didn't come to my baby shower or my graduation party this year so I'm not feeling too guilty lol). Enjoy your dinner ladies :)
     
  17. robinator

    robinator Guest

    3 grilled cheese sandwiches, a large order of onion rings, a family sized bag of Doritos, six Twinkies and a trip to the chinese buffet.
     
  18. NicolaWynne

    NicolaWynne Guest

    hmm i think i kinda know what you mean, sounds nice :thumbup:
     
  19. NicolaWynne

    NicolaWynne Guest

    :haha: go for it, i wish i could eat that much, i havent had an attack of the munchies for ages, havent been hungry all weekend :(
     
  20. NicolaWynne

    NicolaWynne Guest

    Ps. I also cannot wait for my roast dinner tomorrow, it is my favourite meal ever at the moment, i look forward to it all week. Argh i want it now!!!!
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice