What's your song?

Discussion in 'General Chatter' started by tasha41, Apr 15, 2009.

  1. tasha41

    tasha41 Mum & Dad + 1

    Joined:
    Jul 29, 2008
    Messages:
    24,247
    Likes Received:
    0
    What's your "song" with your OH?

    We haven't got one. Does that make us a shitty, unromantic couple? lol.
     
  2. mer01

    mer01 Waiting for brain scan

    Joined:
    Sep 24, 2008
    Messages:
    917
    Likes Received:
    0
    ours is radiohead creep :rofl: dont ask :dohh:
     
  3. moomin_troll

    moomin_troll mummy to zane and corey

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    16,143
    Likes Received:
    0
    no it doesnt lol my oh seems to think akon dont matter is our song even tho i hate it lol so id rather not even have a song lol

    but at our wedding we danced to bonjovi always
     
  4. franky

    franky second cycle after mc

    Joined:
    Mar 11, 2009
    Messages:
    36
    Likes Received:
    0
    ours are -love will tear us apart by joy division and last goodbye bye by jeff buckly. i dont think we could get any more un romantic lol
    x
     
  5. lollylou1

    lollylou1 Mummy to Belle and preg

    Joined:
    Mar 25, 2008
    Messages:
    4,747
    Likes Received:
    0
    our song is i miss you by incubus!

    no hun it doesnt matter that u dont have a song, im sure u have got plenty of other things that remind you of each other u dont need to have a song

    big hugs

    Lou
    xxx
     
  6. moomin_troll

    moomin_troll mummy to zane and corey

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    16,143
    Likes Received:
    0
    i love that song...maybe ur skin makes him cry?!?!
     
  7. celine

    celine Well-Known Member

    Joined:
    Jul 8, 2008
    Messages:
    13,139
    Likes Received:
    0
    ours is the golden oldie everything i do by bryan adams and we danced to take my breathe away by jessica simpson at out wedding :)
     
  8. mer01

    mer01 Waiting for brain scan

    Joined:
    Sep 24, 2008
    Messages:
    917
    Likes Received:
    0
     
  9. moomin_troll

    moomin_troll mummy to zane and corey

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    16,143
    Likes Received:
    0
    it is actually a beautiful song i love it!
     
  10. mer01

    mer01 Waiting for brain scan

    Joined:
    Sep 24, 2008
    Messages:
    917
    Likes Received:
    0
  11. mer01

    mer01 Waiting for brain scan

    Joined:
    Sep 24, 2008
    Messages:
    917
    Likes Received:
    0
    i need the edited version for our 1st dance at the wedding, cos if my grandad heard that hed have a heart attack :rofl::rofl: cant find it anywhere :dohh:
     
  12. moomin_troll

    moomin_troll mummy to zane and corey

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    16,143
    Likes Received:
    0
    least its better than stupid ikon hahaha im a heavy metal fan so im not impressed lol
     
  13. moomin_troll

    moomin_troll mummy to zane and corey

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    16,143
    Likes Received:
    0
    ile try and have a look for it dont think i have it tho! a friend might
     
  14. mer01

    mer01 Waiting for brain scan

    Joined:
    Sep 24, 2008
    Messages:
    917
    Likes Received:
    0
    awww thankyou that would be amazing, we cant get it anywhere :hissy:
     
  15. moomin_troll

    moomin_troll mummy to zane and corey

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    16,143
    Likes Received:
    0
    i dont think ive heard the edited version so i now wana hear it lol i shall ask around. have u checked youtube lol
     
  16. Pinkgirl

    Pinkgirl Well-Known Member

    Joined:
    Oct 28, 2008
    Messages:
    6,394
    Likes Received:
    0
    Me and OHs song is by The Feeling: Fill my little world
    For valentines last year he got a special radio edition framed: its on my wall!! hehe love it
     
  17. x_Rainbow_x

    x_Rainbow_x Well-Known Member

    Joined:
    May 9, 2008
    Messages:
    11,130
    Likes Received:
    4
    Meatloaf- id lie for you... our wedding song
     
  18. sam#3

    sam#3 Lactivist & Intactivist

    Joined:
    Aug 14, 2008
    Messages:
    4,817
    Likes Received:
    0
    ours is lonestar - amazed but we have loads of songs that remind us of stuff and that are special to us cuz were both huge music fans
     
  19. mer01

    mer01 Waiting for brain scan

    Joined:
    Sep 24, 2008
    Messages:
    917
    Likes Received:
    0
    looked everywhere, just want the radio edit ie no f word :rofl:

    by the way tasha sorry for crashing your thread :blush:
     
  20. MummyMummy

    MummyMummy Well-Known Member

    Joined:
    Mar 12, 2009
    Messages:
    754
    Likes Received:
    0
    our songs are...

    social distortion - angels wings

    descendents - silly girl

    millencolin - fox

    fenix tx - katie w

    just call us the goFF family :rofl:

    xXx
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice