7 days and counting!!!

Discussion in 'General Chatter' started by Tam, Feb 1, 2007.

  1. Tam

    Tam Mum of 2 - PG with No.3

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    9,861
    Likes Received:
    0
    Sorry, I am getting all excited, 7 days to go and we are hoping to have Alfie here...........:dance:

    It has been one hell of a long pregnancy, but the end is near and it feels so good & my spirits are very high at the mo!

    Just wanted to sound off before I explode, as it is all getting exciting now! :lol: but dreading the labour :cry: but hey I aint gonna think about that til it happens!! x
     
  2. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    109,617
    Likes Received:
    31
    You'll be so glad to pop you won't care :rofl:
     
  3. Tam

    Tam Mum of 2 - PG with No.3

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    9,861
    Likes Received:
    0
    I think I bloody will, wanna be there and tell me how much I don't mind whilst I scream my head off? :rofl: Let me squueze your hand, it might help :lol:
     
  4. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    109,617
    Likes Received:
    31
    :shock: No thanks LOL
     
  5. Tam

    Tam Mum of 2 - PG with No.3

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    9,861
    Likes Received:
    0
    Some people just don't know how to live! :pop:
     
  6. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    109,617
    Likes Received:
    31
  7. Tam

    Tam Mum of 2 - PG with No.3

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    9,861
    Likes Received:
    0
  8. Suz

    Suz ~ I are a Nerd ~

    Joined:
    Sep 15, 2006
    Messages:
    21,793
    Likes Received:
    0
    Yeah!!!!!!Im so excited for you Tam......Cant wait to see the pictures when he is finally here..... :lol:
     
  9. RachieH

    RachieH Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    1,217
    Likes Received:
    0
    Wow not long now!!!

    Lotsa [​IMG][​IMG][​IMG] being sent your way!
     
  10. KX

    KX Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    5,110
    Likes Received:
    0
    waw its flown in hun. its sooo exciting :D
     
  11. ~*~*Cat*~*~

    ~*~*Cat*~*~ Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    570
    Likes Received:
    0
    Awww not long now, the caount down is on bless you, incase I dont get on before that time want to wish you all the luck for the birth, and hope to see pictures at some point.

    Cat
    xxxx
     
  12. LynnieH

    LynnieH Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    1,465
    Likes Received:
    0
    I am really excited too!! Can't wait for your little boy to arrive!
     
  13. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    109,617
    Likes Received:
    31
    Tams more excited about downing a shop full of beer! :roll:

    Tam says:
    when you comingggggggggggggggg here ?!!!!!!!!
    Tam says:
    I am longing for loadsa beer too

    So Dad bonds & Mum gets drunk :drunk:

    :rofl:
     
  14. Tam

    Tam Mum of 2 - PG with No.3

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    9,861
    Likes Received:
    0
    :oops: :oops: :oops:

    But I am looking forward to Alfie too, it is just lately my craving is beer :oops: I am gagging for some...............what's the betting I don't fancy it after having him? :lol:
     
  15. Layla

    Layla Well-Known Member

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    6,851
    Likes Received:
    0
    Its come round sooooooo quick!

    best of luck Tam, its so exciting! :D

    xx
     
  16. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    109,617
    Likes Received:
    31
    I'll force you making me go allll that way :trouble:
     
  17. Tam

    Tam Mum of 2 - PG with No.3

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    9,861
    Likes Received:
    0
    :lol: :lol: I think I might manage just the one :wink:


    Thank you so much girls!! :hugs: x
     
  18. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    15,136
    Likes Received:
    0
    its the final countdown!!! do do do do!!!!!
     
  19. Lauz_1601

    Lauz_1601 Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    4,296
    Likes Received:
    0
    oooo how exciting! Looking forward to pics of Alfie, bet your so excited now!
     
  20. Iwantone!!!

    Iwantone!!! Well-Known Member

    Joined:
    Oct 28, 2006
    Messages:
    8,308
    Likes Received:
    0
    god luck all the best xxx
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice