Anyone else feel like jumping their OHs??!!

Discussion in 'Not Trying, Not Preventing' started by mrsb2010, Jun 2, 2011.

  1. mrsb2010

    mrsb2010 Mummy to a little ladybug

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    858
    Likes Received:
    0
    Hello ladies! I'm not sure about anyone else but since i had my implant removed all i've wanted to do is :sex: ALL the time!! And its not even to increase our chance of getting pregnant (im not due to ovulate for another 12 days!!!) Seriously I have to stop myself from jumping him!!! :blush: And I keep saying perverted things to him too!!!! LOL
     
  2. MackMomma8

    MackMomma8 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 12, 2011
    Messages:
    5,730
    Likes Received:
    0
    This happened to me when I came off my HBC, too. I never believed it when I heard the pill supressed libido, because we :sex: at least 3x a week while I was on it.... the first few months off it was almost every night!!

    It's evened out now, but I do notice I'm super horny mid-cycle...:haha:
     
  3. mummymarsh

    mummymarsh NTNP with earth baby #2

    Joined:
    Feb 15, 2011
    Messages:
    2,359
    Likes Received:
    0
    hahahaha... love it.. we had sexy time this morning and it was gooood.........until we were busted by our 2 year old daughter that is lol.......
     
  4. hannpin

    hannpin Mummy

    Joined:
    Mar 4, 2009
    Messages:
    1,344
    Likes Received:
    0
    hahaha I wass too like that a few weeks ago... but now AF is nearly due, the novalty has warn off :haha: musch to his disapointment!!! lets hope things pick up again soon :thumbup:
     
  5. SyllyPoohBear

    SyllyPoohBear Mother of 1 expecting # 2

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    640
    Likes Received:
    0

    That's so funny! It thought it was just me! :blush: Now I am thinking it was the mirena that messed up our sex life! lol Great sex now. TMI but we had sex like everyday after I got the mirena out for a couple weeks. It's a freeing feeling which is weird.. I dunno it's like your doing something more... dangerous.
     
  6. porkypig

    porkypig Well-Known Member

    Joined:
    Aug 24, 2008
    Messages:
    4,755
    Likes Received:
    0
    im the opposite to you girls which is worrying. ive been off of the pill for over a month now and i still dont feel like it, is there something wrong with me? xx
     
  7. SyllyPoohBear

    SyllyPoohBear Mother of 1 expecting # 2

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    640
    Likes Received:
    0
    Could of effected your hormones the opposite way... Did you have an IUD? Because that's different from other BCP. takes less time for the effects to go away then BCP. I find once we just BD it's hard for us not to want to do it days after. I just took the initiative and my Hubby definitely wouldn't say no! lol :shrug:
     
  8. porkypig

    porkypig Well-Known Member

    Joined:
    Aug 24, 2008
    Messages:
    4,755
    Likes Received:
    0
    i was on the mini pill, surely it should have come out of my system by now?? i think youre right though, once you do it once, it kind of gets you wanting more xx
     
  9. mummymarsh

    mummymarsh NTNP with earth baby #2

    Joined:
    Feb 15, 2011
    Messages:
    2,359
    Likes Received:
    0
    i still say kids lol....
     
  10. Missclarabel

    Missclarabel Well-Known Member

    Joined:
    Jun 7, 2011
    Messages:
    130
    Likes Received:
    0
    Yes I agree. Couldnt believe my sex drive when I came off BC. Either that or desire for a baby is makin me feel like this! Either way I'm enjoying it lol
     
  11. mummymarsh

    mummymarsh NTNP with earth baby #2

    Joined:
    Feb 15, 2011
    Messages:
    2,359
    Likes Received:
    0
    have to say.. we are 12 days into june and ive had sex 12 times this month :) hahahaha xxx
     
  12. SyllyPoohBear

    SyllyPoohBear Mother of 1 expecting # 2

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    640
    Likes Received:
    0
    lol be careful! You might get pregnant with twins! :rofl: Teehee. Not saying twins are bad or anything but be prepared. ;)
     
  13. mummymarsh

    mummymarsh NTNP with earth baby #2

    Joined:
    Feb 15, 2011
    Messages:
    2,359
    Likes Received:
    0
    lol... i just want the one baby... hahaha xxxx
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice