BFP!

Discussion in 'BFP Announcements' started by Bennykins, Jun 7, 2011.

  1. Bennykins

    Bennykins Active Member

    Joined:
    May 21, 2011
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    I got it!! I'm so shocked and scared, but happy. This is going to take some getting used to!! :-O
     
  2. melissae1

    melissae1 New Member

    Joined:
    Jun 7, 2011
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Congratulations!
     
  3. kimberly17

    kimberly17 Well-Known Member

    Joined:
    May 30, 2011
    Messages:
    205
    Likes Received:
    0
    OMG!!!!! :happydance:
    That is soo exciting!!!
    Upload the :bfp: so we can all see!!
    What were your sysptoms?
     
  4. codechic

    codechic TTC #1 - Cycle #1

    Joined:
    Jun 2, 2011
    Messages:
    70
    Likes Received:
    0
    Congratulations! Yay!
     
  5. Bennykins

    Bennykins Active Member

    Joined:
    May 21, 2011
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    I will deffo upload later as I'm on my iPhone ATM so will try to figure out how to do it lol. Only symptoms mainly was being massively hungry, thirsty too, my boobs were so sore when I took my bra off, I felt heavy in my lower abdomen. A little nauseus too on and off but nothing much. Last week i was a moody cow but thought it was AF coming lol. Last night I just knew it that I was. Instinct I guess!! Plus I felt like period pains and read that it's your uterus stretching. I've had no bleeding whatsoever so I just knew!! Madness!!
     
  6. bunni84

    bunni84 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 22, 2011
    Messages:
    516
    Likes Received:
    0
    YAYYYYYYYYYYY :happydance:

    did you get AF type cramps at all around implantation time? so like last week?
     
  7. Bennykins

    Bennykins Active Member

    Joined:
    May 21, 2011
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    I've had crampy feelings but nothing out of the ordinary last week as far as I can remember. It was last night I felt the period like pains tbh but I knew it wasn't coming, though I did check for blood once or twice lol. I was soooo hungry last week it was terrible, yet this week I have no appetite really!
     
  8. Stinas

    Stinas Twin Mommy!

    Joined:
    Apr 27, 2011
    Messages:
    4,838
    Likes Received:
    0
    yay!!! Congrats!!!
    Happy and Healthy 9 months!!
     
  9. jeoestreich

    jeoestreich Mother of 2

    Joined:
    May 17, 2011
    Messages:
    1,945
    Likes Received:
    0
    Yay! Congrats.
     
  10. Beautywithin

    Beautywithin Mummy of two

    Joined:
    Jun 11, 2009
    Messages:
    6,226
    Likes Received:
    0
    Congratulations xx
     
  11. Jordan Mummy

    Jordan Mummy Mum to Jordan & Pregnant

    Joined:
    Nov 24, 2010
    Messages:
    102
    Likes Received:
    0
    congratulations xx
     
  12. Bennykins

    Bennykins Active Member

    Joined:
    May 21, 2011
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Thank you. I guess my post got moved lol. Didn't know there was a BFP announcements section.
     
  13. StarrySkies

    Joined:
    May 17, 2011
    Messages:
    2,804
    Likes Received:
    0
    Congratulations :)
    x
     
  14. cleckner04

    cleckner04 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 30, 2008
    Messages:
    21,272
    Likes Received:
    0
  15. Kyoun009

    Kyoun009 Well-Known Member

    Joined:
    May 22, 2011
    Messages:
    182
    Likes Received:
    0
    Congrats!!!!!!!
     
  16. Bennykins

    Bennykins Active Member

    Joined:
    May 21, 2011
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Finally managed to get some time on my computer to upload the BFP I said I would put on here, and here it is! :D



    Thanks everyone for the congrats, tho I am feeling really sick this week!! X
     
  17. TwilightAgain

    TwilightAgain LTW for our LO <3

    Joined:
    Dec 8, 2010
    Messages:
    8,920
    Likes Received:
    0
    Huge congrats!! :baby:
     
  18. AngelBunny

    AngelBunny George's Mummy

    Joined:
    Feb 2, 2011
    Messages:
    7,400
    Likes Received:
    1
    congratulations hun! what a fab BFP xx
     
  19. Bennykins

    Bennykins Active Member

    Joined:
    May 21, 2011
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Thanks very much. I wonder when I will ever get used to this. It just feels so strange and makes me so nervous!! XXX
     
  20. v2007

    v2007 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 16, 2008
    Messages:
    28,554
    Likes Received:
    0

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice