Do you know what I HATE!?!?!?

Discussion in 'Teenage Parenting' started by Burchy314, Jun 6, 2011.

  1. Burchy314

    Burchy314 Guest

    I hate being gone for 3 hours and missing EVERYTHING!!!
    I come back to so many threads that are new are that have like 100 posts that I just HAVE to read! You make me feel like I have to be glued to my laptop lol.

    Do you know what I also HATE!?!?!?
    I hate how I am not better friends with you guys! I love you girls and I feel like I should talk to you guys more often! I want to be in a clique and have nick names and inside jokes hahaha!

    Just thought I would tell you all :flower:

    You girls brighten up my day :cloud9:

    Now to share a song that is stuck in my head!! :haha:

    A Bag of Weed, A Bag of Weed
    Oh, Everything is better with A Bag of Weed
    It's the only hope that you'll ever need
    Because Everything is better with A Bag of Weed

    https://vimeo.com/10298561
     
  2. Leah_xx

    Leah_xx Guest

    hahah Tina
    that made my night
     
  3. Callie-xoxox

    Callie-xoxox Mummy Of Lyrik<3

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    2,263
    Likes Received:
    0
    I burst out laughing at the song haha!
    I agree with the being better friends with every one!
     
  4. QuintinsMommy

    QuintinsMommy Well-Known Member

    Joined:
    Jun 24, 2009
    Messages:
    9,949
    Likes Received:
    0
    i want a nickname
     
  5. 112110

    112110 Mommy of 1

    Joined:
    Mar 11, 2011
    Messages:
    1,505
    Likes Received:
    0
    Helpful tip of the day: add "tits" "poo" "boo" "eh" to the end of any name to make a wonderful nickname. :thumbup:
    FOR EXAMPLE MY FRIENDS NAME'S ARE
    KellTITS
    JakeyPOO
    SammEH
    DoubleDTITS
    you get the idea.
    :coffee:
     
  6. rjb

    rjb Guest


    Thank you Tina, I needed that.
     
  7. Burchy314

    Burchy314 Guest

    Hahaha I LOVE that song!!!!

    OK so Whats my nick name?

    TinaBOO
    TinaPOO
    TinaTITS haha
    TinaEH
    TinaPOPS
    TinaKINS

    I like TINAKINS!!!!! :)
     
  8. 112110

    112110 Mommy of 1

    Joined:
    Mar 11, 2011
    Messages:
    1,505
    Likes Received:
    0
    TINAKINS SOUNDS BEST. :thumbup:
     
  9. Burchy314

    Burchy314 Guest

    Yeah I have a nickname!!!!!!!
     
  10. Callie-xoxox

    Callie-xoxox Mummy Of Lyrik<3

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    2,263
    Likes Received:
    0
    None of them work for my name i tried! :(
     
  11. Burchy314

    Burchy314 Guest

    I like Calliekins :)

    And Romepops. :)
     
  12. QuintinsMommy

    QuintinsMommy Well-Known Member

    Joined:
    Jun 24, 2009
    Messages:
    9,949
    Likes Received:
    0
    Romepops
    I like Princess Rome of BnB :D has a nice ring to it !
     
  13. Burchy314

    Burchy314 Guest

    Haha I like it too, but it is a little long for a nick name lol.

    Oh and I love your new signature! Quin is so cute!
     
  14. lb

    lb Guest

    wait,, i want a nickname!!! Ummm.... yeah. i got nothing >.<
     
  15. Burchy314

    Burchy314 Guest

    Laur laur! Haha idk ummmm You can be Lala. Or Laurenpoo. :)
     
  16. lb

    lb Guest

    Anything but Laurenpoo! And ex called me that (ick). I like Lala. I like sing. la la la!!! La la laaaaaaaa
     
  17. bbyno1

    bbyno1 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 19, 2009
    Messages:
    16,770
    Likes Received:
    0
    I want a funky nickname!
     
  18. wishuwerehere

    wishuwerehere dh, me and 2dds

    Joined:
    Nov 23, 2009
    Messages:
    3,827
    Likes Received:
    0
    My friends at school used to call me hollykins - it drove me crazy!
     
  19. bbyno1

    bbyno1 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 19, 2009
    Messages:
    16,770
    Likes Received:
    0
    I used to be called 'bubbles' don't ask :s
    Reminds me of ..whats that cartoon?lol
     
  20. wishuwerehere

    wishuwerehere dh, me and 2dds

    Joined:
    Nov 23, 2009
    Messages:
    3,827
    Likes Received:
    0
    I thought 'powerpuff girls?'
    Wasn't one of them bubbles?
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice