oh ya bunch o

ablaze

lucky mum of one of each!
Joined
Aug 31, 2006
Messages
14,437
Reaction score
0
friggin whiners :rofl: :p:p:p

i had a gr8 day!! :D:D:D:D lol dunno how just did :D
 
Get tae.....!LMAO

would u be happy if ur pay never went in when it was supposed to and u had waited all month 4 it? NO :evil: :p

Nutter, u get ur t/c award notice thru?Is that y ur happy?LOL :wink:
 
nope no t/c award yet still w8in, so in tht sense missus ive bn waiting since sept 4 a payment thts bigger thn my wages :p:p:p:p
 
we were waiting on £2500 today. ahhhhh :twisted:
 
yeah rub it in just cos i work at tesco on shitty wages :rofl:
 
£1700 goes on debt and childcare b4 mortgage etc! :shock: :D

So I aint rubbing it in, me and Dale are paupers. If we had no debt I'd be laughing, but hey ho its life 8)
 
childcare pah dont get me started on tht 1 u no my views on it lol had a few good msn bashing chats!!

:hugs:

ah well mon is nearly over!!
 
I know chick we bash of eachother-then my laptop turns off ha! :D
 
LMAO!

Nah Im not that rude! :x :lol:
 
*at which point she started harassing me on msn :p*
 

Users who are viewing this thread

Members online

No members online now.

Latest posts

Forum statistics

Threads
1,650,242
Messages
27,142,875
Members
255,704
Latest member
bns1999
Back
Top
monitoring_string = "c48fb0faa520c8dfff8c4deab485d3d2"
<-- Admiral -->