PAL Bump Pictures!!

Discussion in 'Pregnancy After A Loss' started by Beadette, Mar 28, 2010.

  1. rainbows_x

    rainbows_x Mummy.

    Joined:
    Dec 19, 2009
    Messages:
    10,692
    Likes Received:
    0
    Me at 19+4 today;

    https://i6.photobucket.com/albums/y210/XxDozzyxX/Bubba/IMG000146.jpg

    https://i6.photobucket.com/albums/y210/XxDozzyxX/Bubba/IMG000147.jpg
     
  2. Megg33k

    Megg33k Going with the flow!

    Joined:
    Jul 7, 2009
    Messages:
    34,848
    Likes Received:
    0
    Lovely bumps! Jealous! :)
     
  3. Tulip

    Tulip Ruby <i>, Dils, Rowan

    Joined:
    Aug 5, 2009
    Messages:
    19,811
    Likes Received:
    0
    Lovely bumps ladies! Heres my 6w bloat.... excuse the Primarni pants :rofl:
     

    Attached Files:

  4. Megg33k

    Megg33k Going with the flow!

    Joined:
    Jul 7, 2009
    Messages:
    34,848
    Likes Received:
    0
    Love your bump! :)
     
  5. Tulip

    Tulip Ruby <i>, Dils, Rowan

    Joined:
    Aug 5, 2009
    Messages:
    19,811
    Likes Received:
    0
    Not as huge as I was with Rubes at this stage. FXd.
     
  6. Wantabean

    Wantabean mumma with a new surprise

    Joined:
    Jan 26, 2010
    Messages:
    2,401
    Likes Received:
    0
    wooo for primarni lol
    lovely bump. YAY :happydance:
     
  7. Megg33k

    Megg33k Going with the flow!

    Joined:
    Jul 7, 2009
    Messages:
    34,848
    Likes Received:
    0
    What's Primarni? :(
     
  8. Wantabean

    Wantabean mumma with a new surprise

    Joined:
    Jan 26, 2010
    Messages:
    2,401
    Likes Received:
    0
    haha its primark. clothes store where pant cost like £1. its the best xxx
     
  9. Megg33k

    Megg33k Going with the flow!

    Joined:
    Jul 7, 2009
    Messages:
    34,848
    Likes Received:
    0
    OH! LOL And, by pants... you mean underwear, yeah?
     
  10. Wantabean

    Wantabean mumma with a new surprise

    Joined:
    Jan 26, 2010
    Messages:
    2,401
    Likes Received:
    0
    haha yeah we mean undies lol xxx
     
  11. Megg33k

    Megg33k Going with the flow!

    Joined:
    Jul 7, 2009
    Messages:
    34,848
    Likes Received:
    0
    Two nations separated by a common language! :rofl:
     
  12. Beadette

    Beadette I'm a blummin' Mumma!!!

    Joined:
    Oct 14, 2009
    Messages:
    13,416
    Likes Received:
    0
    Rainbows - I'm so jealous of your gorgeous bump xxx
     
  13. rainbows_x

    rainbows_x Mummy.

    Joined:
    Dec 19, 2009
    Messages:
    10,692
    Likes Received:
    0
    Thankyou!
    I don't feel gorgeous though! I feel huge already! My hips hurt :cry:
     
  14. Megg33k

    Megg33k Going with the flow!

    Joined:
    Jul 7, 2009
    Messages:
    34,848
    Likes Received:
    0
    Oh, but it is a gorgeous bump! I'm sorry your hips hurt though! My hips hurt already and I don't have a bump! My hips have been hurting since a few days before my BFP! It sucks! I can't imagine what it'll be like later!
     
  15. rainbows_x

    rainbows_x Mummy.

    Joined:
    Dec 19, 2009
    Messages:
    10,692
    Likes Received:
    0
    It only really hurts if I've been sat down for a while, or when I wake up, I guess it's all worth it though! :cloud9:
     
  16. MissyMojo

    MissyMojo Army Wife, Mam & BFP

    Joined:
    Feb 15, 2009
    Messages:
    17,741
    Likes Received:
    0
    heres me at about 5+3 and then at 7w last nite - ive never been slim so there a fair bit of me in these pictures
     

    Attached Files:

  17. Beadette

    Beadette I'm a blummin' Mumma!!!

    Joined:
    Oct 14, 2009
    Messages:
    13,416
    Likes Received:
    0
    Love the bump MoJo xxx
     
  18. MissyMojo

    MissyMojo Army Wife, Mam & BFP

    Joined:
    Feb 15, 2009
    Messages:
    17,741
    Likes Received:
    0
    hahah - its more fat than bump huni :) lol but at least nudger is well cushioned
     
  19. Megg33k

    Megg33k Going with the flow!

    Joined:
    Jul 7, 2009
    Messages:
    34,848
    Likes Received:
    0
    Love it, Jo! :hugs:
     
  20. Wantabean

    Wantabean mumma with a new surprise

    Joined:
    Jan 26, 2010
    Messages:
    2,401
    Likes Received:
    0
    woo for bumps :happydance: xx
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice