Silly things our Fellas have said ...

Discussion in 'General Chatter' started by tallybee, Jan 27, 2011.

  1. tallybee

    tallybee DS '04, DD '06, DD '15

    Joined:
    Sep 2, 2010
    Messages:
    14,893
    Likes Received:
    1
    I just love some of the things my OH comes out with... he gets so embarrassed when I giggle at them but I can't help it lol.

    We were having a random conversation and OH was adamant that monks live in a monkery ... obviously :dohh: since nuns live in a nunnery :rofl:

    Anyone got any more crackers? I'll put more up as I remember the best ones :haha:
     
  2. tinkerbelle2

    tinkerbelle2 Mummy & a loss May2011

    Joined:
    Nov 22, 2010
    Messages:
    904
    Likes Received:
    0
    I dont have any but monks... :rofl: :rofl:
     
  3. Harveysmum369

    Harveysmum369 Mrs Christmas

    Joined:
    Sep 15, 2009
    Messages:
    11,797
    Likes Received:
    0
    Dean told his brother,in all seriousness 'Men don't have Orgasms'

    His brother just turned and said 'You're doing it wrong then mate!' :rofl:
     
  4. xoxsarahxox

    xoxsarahxox Well-Known Member

    Joined:
    Mar 31, 2010
    Messages:
    929
    Likes Received:
    0
    my OH bought me flowers when i was ill so i asked him to put them in a vase and water and he said 'hot water?' so i asked him why the hell would you do that and he said, well surley they will get cold and die in cold water??
     
  5. mumandco

    mumandco Well-Known Member

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    6,293
    Likes Received:
    0
    After ds2 was born oh seen the placenta come out,when the midwife left he said omg was that your womb that just came out lol gotta lAugh lol
     
  6. upsy daisy1

    upsy daisy1 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 6, 2009
    Messages:
    715
    Likes Received:
    0
    omg these made me laugh.:dohh:
     
  7. FayDanielle

    FayDanielle Mia's Mummy <3

    Joined:
    Jun 12, 2010
    Messages:
    5,638
    Likes Received:
    0
    My OH comes out with some crackers. His most recent!

    Talking about Mia's Cradle cap, he said
    'Oh you know you can get shampoo for that?'
    I said 'yeah, Ive been using it?'
    He said 'But she isn't bald at the back?'
    'You do know what cradle cap is dont you?'
    'Yeah, its when the babies head rubs against the moses basket and makes the hair fall out' Followed by a smug look!
    I just practically rolled about laughing!
     
  8. tallybee

    tallybee DS '04, DD '06, DD '15

    Joined:
    Sep 2, 2010
    Messages:
    14,893
    Likes Received:
    1
    Thanks ladies these have made me :rofl:

    Talking about the placenta coming out - I remember a male friend once saying that when his son was born, and the midwife told his gf to push to get the placenta out, he thought 'I never knew she was having twins' :shock:
    :rofl: you'd think they'd educate themselves on these things but no lol

    My OH never knew what a cervix was until I enlightened him. I knew he was at the births of his boys and I was like 'what did you think it was that dilates when they say she's however many cms dilated??' and he said 'eh I dunno? The fanny?' :rofl: :dohh:
     
  9. foxyroxie

    foxyroxie Well-Known Member

    Joined:
    May 11, 2008
    Messages:
    2,354
    Likes Received:
    0
    me and my oh was talking about eskimos for some reason, i was explaining they lived in igloos etc he looked at me shocked and said "no babe penguins live in igloos" it still makes me laugh to this day

    He asked me what a pea was made of...

    he uses big words looks dead proud of himself.. im like ricky u dont no what (certain word) means do you and he says no.. lmao silly sod
     
  10. Amy-Lea

    Amy-Lea Well-Known Member

    Joined:
    Nov 14, 2007
    Messages:
    8,215
    Likes Received:
    0
    It's usually me who does these :rofl:
     
  11. Ezza

    Ezza Well-Known Member

    Joined:
    Oct 20, 2009
    Messages:
    485
    Likes Received:
    0
    yeah im the one who says the stupid things in our relationship... but today OH asked where the chinese people at chinese takeawys get the chicken peices from and what peice they are, I said well they do alot of different chicken dishes so probably bu whole chickens.... He sadi "what ant they kill them and chop em up in the garden" Dohh :L
     
  12. tallybee

    tallybee DS '04, DD '06, DD '15

    Joined:
    Sep 2, 2010
    Messages:
    14,893
    Likes Received:
    1
    :rofl: keep them coming girls :D
     
  13. odd_socks

    odd_socks Long Term WTT

    Joined:
    Jun 17, 2010
    Messages:
    10,357
    Likes Received:
    0
    :rofl: men say the daftest things at times :haha:
     
  14. Harveysmum369

    Harveysmum369 Mrs Christmas

    Joined:
    Sep 15, 2009
    Messages:
    11,797
    Likes Received:
    0
    Dean is full of them...I'm trying to think..lol.x
     
  15. Ilovemychild

    Ilovemychild Well-Known Member

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    133
    Likes Received:
    0
    To our son...

    "Are you pooping yourself?" "Your def pooping yourself". "Go see your mother"
     
  16. LittleBoo

    LittleBoo Intactivist Mummy!

    Joined:
    Dec 31, 2010
    Messages:
    3,383
    Likes Received:
    0
    OH: (after looking up an actor on imdb.com) oh yeah, he was on 24!
    Me: wouldn't know, never watched it.
    OH: me either...


    And an early morning conversation where OH kept switching languages, mostly to german but still, I told him to pick a language, to which he replied "pompelmoose..."

    He's said stranger things but I'm tired and my memory's shot :p
     
  17. LittleBoo

    LittleBoo Intactivist Mummy!

    Joined:
    Dec 31, 2010
    Messages:
    3,383
    Likes Received:
    0
    Ah yes, no matter what's wrong whether it be a headache or knee pain, he will always reply "maybe you need to poo?"

    He can be a right c**k sometimes :p
     
  18. Char&Bump-x

    Char&Bump-x Me and her

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    6,037
    Likes Received:
    0
    My OH said earlier 'if we get snackish later i'll make some'

    i couldn't stop laughing at him cos he didn't spot his mistake :rofl:
     
  19. Nicoleoleole

    Nicoleoleole 2 kids + 1!

    Joined:
    Dec 6, 2009
    Messages:
    5,545
    Likes Received:
    0
    :rofl:!!
     
  20. Ilovemychild

    Ilovemychild Well-Known Member

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    133
    Likes Received:
    0
    This made me laugh!!!
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice