Valerie called 911

Discussion in 'Baby Club' started by JennyLynn512, Apr 26, 2009.

  1. JennyLynn512

    JennyLynn512 Mom to four

    Joined:
    Sep 10, 2007
    Messages:
    3,034
    Likes Received:
    0
    Ok, so the title says exactly what happened. I was in the kitchen doing dishes, and all of a sudden I see three city policemen pull into my driveway and rush to my front door. I'm running around like a mad woman, trying to find clothes, because I had been in my bathing suit all day. I answer the door and the police are frantic and asking if everything is ok. I'm very confused and say, "yes...everything is fine." They proceed to tell me that they received a 911 call with high screeches/screams in the background. Before they can even finish their sentence, I am off to find Valerie and sure enough, I find her in her bedroom....sucking on my cell phone (and doing her screeches into it too). When I pull it away from her, I hear the operator on the other end from 911 asking what the emergency is and if we're all ok. :dohh:

    I've never been so embarrassed. Because then I walked out to the front door and the policemen decided they wanted to rip my ass for letting her play with my phone and call 911. :hissy: I'm 24 years old, I think I know how to parent my child. Grrrrr! Anyway, that was my evening yesterday, haha!
     
  2. babystar

    babystar Guest

    :|

    Joani did that years ago.... when she was a toddler... they came to my door....tellin me the call had been made by this number etc... i knew what had happened when they came to the door and questioned me... at 1st i was like wtf??? Then the penny dropped...Joani must have... But no i denied it hahaha they said ok do u have a small child who could have played with the phone? I said noooo shes at her grans today sorry bye and shut the door :rofl:
     
  3. JennyLynn512

    JennyLynn512 Mom to four

    Joined:
    Sep 10, 2007
    Messages:
    3,034
    Likes Received:
    0
    :rofl: :rofl:
     
  4. leeanne

    leeanne Mom of 3 and Stepmom of 2

    Joined:
    Jan 25, 2008
    Messages:
    21,434
    Likes Received:
    1
    :rofl: Sorry, that was funny!

    But how embarrassing that must have been for you!
     
  5. JennyLynn512

    JennyLynn512 Mom to four

    Joined:
    Sep 10, 2007
    Messages:
    3,034
    Likes Received:
    0
    Lol, that's ok! Yeah, my OH returned home later and he couldn't stop laughing while I was telling the story! Yes, it was embarrassing, but definitely a story for her baby book! :)
     
  6. tasha41

    tasha41 Mum & Dad + 1

    Joined:
    Jul 29, 2008
    Messages:
    24,247
    Likes Received:
    0
    LOL I remember when I was little I always used to tell my mom.. I'M GONNA CALL 911 SO YOU GET IN TROUBLE!!! when I was mad at her :rofl:... Yep, I was a brat :mrgreen:
     
  7. polo_princess

    polo_princess ♥ Brookes Mummy ♥

    Joined:
    Dec 22, 2007
    Messages:
    34,954
    Likes Received:
    0
  8. luckyme225

    luckyme225 Well-Known Member

    Joined:
    Aug 30, 2007
    Messages:
    6,053
    Likes Received:
    0
    Oh no! That must have been horrifying!!
     
  9. Tasha

    Tasha 4kids+2angels+16mc
    Moderator

    Joined:
    Jul 16, 2008
    Messages:
    30,727
    Likes Received:
    0
    Lol how funny.

    Morgan called the emergency services too, and the police turned up scared the life out of me, but they were really nice about it.
     
  10. babymama

    babymama Mom to Phoenix

    Joined:
    Jan 27, 2009
    Messages:
    852
    Likes Received:
    0
    :rofl: wow! that's quite the story!
     
  11. Mamafy

    Mamafy Mum to 5 & Angel Mum to 4

    Joined:
    Apr 15, 2008
    Messages:
    7,259
    Likes Received:
    0
    Yep the kids in my house have done that too :lol: Twice :shy:

    plus rang neighbours at 6am in the morning on a Sunday :blush: we're oh so popular round here I can tell you :lol:

    Kids will be kids :D
     
  12. mz_jackie86

    mz_jackie86 Well-Known Member

    Joined:
    Sep 8, 2008
    Messages:
    1,591
    Likes Received:
    0
    Awww lol sorry hun but that made me laugh!!! xxx
     
  13. JennyLynn512

    JennyLynn512 Mom to four

    Joined:
    Sep 10, 2007
    Messages:
    3,034
    Likes Received:
    0
    Yes, that is the EXACT word that would describe the situation...horrifying! :dohh:
     
  14. JennyLynn512

    JennyLynn512 Mom to four

    Joined:
    Sep 10, 2007
    Messages:
    3,034
    Likes Received:
    0
    :rofl: Glad I'm not your neighbor! And you're right, kids will be kids. Just a story that I'll have for when she's older and I can embarrass her in front of all her friends. Ha!
     
  15. vicky

    vicky Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    3,321
    Likes Received:
    0
  16. princess_bump

    princess_bump Happy Wife & Mumma!

    Joined:
    Feb 27, 2008
    Messages:
    30,424
    Likes Received:
    0
    :rofl: oh sweetie! i couldn't help but laugh :blush: x
     
  17. louisaL

    louisaL Trying for number 1

    Joined:
    Mar 17, 2008
    Messages:
    1,430
    Likes Received:
    0
    dont be embarrassed hun i use to work as a 999 operator and believe me it is so common i would say at least 30% of the calls we took were from children at home! lol
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice