• Welcome back! The Xenforo Cloud migration is now complete. Thank you for your patience! NOTE: please make sure to report any issues to our Technical Support forum and we'll review ASAP.

babyman.net Update post 1, bumped for fun lol!

6lilpigs

Well-Known Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
3,338
Reaction score
65
This is another one of those prediction sites where you put in your age at delivery and month of conception and you get guessed boy or girl. Frankly I think these things are totally random and just for a laugh but I painfully have to admit that this one had me 6 out of 6 correct! It has me for a girl for this next one so I will wait and see if its right for me again.

https://www.babyman.net/predict.asp

Update, well got to say I still hate these things lol, BUT yes I had a girl!! as predicted. So he now has me 7 for 7 correct.
 
I'm apparently having a girl. Every little test I try always comes out girl! Guess we shall see!
 
It says my boy will be a girl.... Most of these test I did came up with a girl too - I still felt it was a boy though :)
 
It says I'm having a boy and yep I'm having a boy

All the other ones say I'm having a girl
 
Got my last 2 babies right , Girl then Boy ... Now says iam having a boy !!! , Everything points to girl , But we shall see Monday Lunch time lol. xx .
 
Okay it got my first right as a girl and this time it says i'm having a boy........ only another month or so until we hopefully find out for sure.
 
Mine says boy and Im convinced its a boy! only 3 weeks till I find out
 
Well, it ain't doind too bad is it really lol. I'm still very cross with it 6 out of 6!! And a girl next. I want a BOY next:rofl: It better start messing up for me or else!:hissy:
 
apparently I'm having a boy...lol...hopefully he looks good in pink
 
its says a boy... and as novbaby says hopefully he will look good in pink lol
 
Ooops, theres gonna be some funnily dressed boys out there this time next year:rofl:
 

Users who are viewing this thread

Members online

Latest posts

Forum statistics

Threads
1,650,159
Messages
27,146,853
Members
255,650
Latest member
babymamma246
Back
Top
monitoring_string = "c48fb0faa520c8dfff8c4deab485d3d2"