Feel crappy

Discussion in 'Pregnancy - First Trimester' started by Layla, Apr 26, 2007.

  1. Layla

    Layla Well-Known Member

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    6,853
    Likes Received:
    0
    Feel crappy today, really tired, had to drag myself out of bed this morning, had sickness most of the day too, not been sick, just feel it, but i sometimes think thats worse, at least if your sick you feel better after lol

    xx
     
  2. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
    I feel crappy every now & then - Not sure it's related.

    :hugs:
     
  3. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    Lol i felt sooo much better after i was sick!!

    Hunni .... hope you feel better soon!
    xxx
     
  4. Layla

    Layla Well-Known Member

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    6,853
    Likes Received:
    0
    yep, morning sickness has defo kicked in! :sick:

    Dont think i will be sick tho so its horrible. :(

    xx
     
  5. stephlw25

    stephlw25 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 27, 2006
    Messages:
    2,152
    Likes Received:
    0
    Aww hope it passes soon, i remember feeling so sick but not actually being sick !! like you said i think thats worse !!
     
  6. Wobbles

    Wobbles WoBbLeWoBbLe
    Administrator

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    99,774
    Likes Received:
    17
  7. ablaze

    ablaze lucky mum of one of each!

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    15,141
    Likes Received:
    0
    yea is def worse feelin sick thn bein sick!!! :hugs:
     
  8. Layla

    Layla Well-Known Member

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    6,853
    Likes Received:
    0
    its eased off ow, it seems to get worse if i go a while without eating, in the mornings im noticeing that im very hungry, it takes 2 breakfasts to stop teh hunger and sickness feelings lol

    best start on the fruit rather than the taost and crumpets! lol

    xx
     
  9. MrsE

    MrsE Well-Known Member

    Joined:
    Sep 4, 2006
    Messages:
    1,240
    Likes Received:
    0
    Aww Layla, hope it eases a little soon. I know it's no consolation but at least you have some good strong Pg symptoms :hugs:

    Cx
     
  10. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    Ginger biccies!!!

    And layla i eat 2 breakfast ... one at around 3-4am and another about 9 lol!!

    YOu'll be eating 3 when you same stage as me lol!!

    xxx
     
  11. Louise

    Louise Proud mum to baby Nick

    Joined:
    Jan 12, 2007
    Messages:
    839
    Likes Received:
    0
    Bless ya! x :(
    With me, I had morning sickness but didnt actually throw up (well maybe once)- I would have it alllll day long and just wouldnt be sick.
    There are certain things that still trigger it off (I wont mention it because the thought of it makes me sick to my stomache) so I try not to think about it. It's food related; I also cannot bare to see meat on the TV. That makes me feel sick to a point where saliva is litterally pouring out my mouth, but again, Im not sick!
    I refuse to be sick.

    I hope you feel better soon x x x x Im sure it'll pass. I had it real bad for just 3 weeks, but im talking all day, all night, every day and every night. Now it's just the odd occasion.
     
  12. Louise

    Louise Proud mum to baby Nick

    Joined:
    Jan 12, 2007
    Messages:
    839
    Likes Received:
    0
    I eat 2 breakfasts too but mines all at the same time so technically its classed as one.
    What do you eat?
    I usually have cereal, followed by a cheese omelette and then 2/3 yoghurts.
    I've noticed that if I cut down on the food and have, say, just a peice of toast, my day is doomed and I feel crap.
     
  13. Imi

    Imi .

    Joined:
    Aug 31, 2006
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    0
    Weetabix! - i love it right now with ice cold milk!!
    Toast - oooozing butter!!

    And anything else i want lmfao!!

    xxx
     
  14. Tam

    Tam Mum of 2 - PG with No.3

    Joined:
    Sep 1, 2006
    Messages:
    9,861
    Likes Received:
    0
    Layla, eating protein and regularly eating should help with that babe! x
     

Share This Page