Eeek I'm suddenly nervous

Discussion in 'Pregnancy - Third Trimester' started by Rockell8788, Jan 27, 2011.

  1. Rockell8788

    Rockell8788 Well-Known Member

    Joined:
    Jan 5, 2011
    Messages:
    1,477
    Likes Received:
    0
    Come on girls hands up all those that are suddenly feeling rather nervous and excited at the thought of going though labour and being a mummy. It's literally just dawned on me I'm going to have a baby in the next few weeks. Lol only had 37 weeks to notice lol
     
  2. Dan

    Dan Well-Known Member

    Joined:
    Aug 2, 2010
    Messages:
    251
    Likes Received:
    0
    My hand is UP.

    :) x
     
  3. Ang3l

    Ang3l Pregnant after loss

    Joined:
    Jul 25, 2010
    Messages:
    1,817
    Likes Received:
    0
    Me too! Im terrified but really excited too. I can't believe that in 6 weeks I'll be having a baby!! :)
     
  4. tootyfruity

    tootyfruity Well-Known Member

    Joined:
    Aug 23, 2010
    Messages:
    916
    Likes Received:
    0
    Me too! think i have longer to go than all of you but feeling very real now!
     
  5. mumtobeplus1

    mumtobeplus1 Expecting & Mum of 1

    Joined:
    Jul 13, 2010
    Messages:
    1,825
    Likes Received:
    0
    Me too! Ive only got 3 days to go...Im suddenly worrying about it now.
     
  6. ALeAhZ.MoMmY

    ALeAhZ.MoMmY New Member

    Joined:
    Dec 28, 2010
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Im 38+1 nd started gettin nervous 2 days ago wen I got lower bump pains plus tightening thought something was gonna happen but they went away! I juz get nervous when I think "something" is gonna happen lol
     
  7. Lucy0945

    Lucy0945 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 22, 2009
    Messages:
    795
    Likes Received:
    0
    I'm so nervous and there's still 10 weeks to go :)
     
  8. n3wmum

    n3wmum Guest

    :yipee: both hands are up. I woke up so nervous on my due date (yesterday) and now I am overdue every little sign, noise or ache I think is this it?

    My DH has decided I cannot cross my legs as LO will not know where the exit is. I am hoping something happens soon as think I am going to have a nervous breakdown if left to go for induction in two weeks. eeek
     
  9. Alegria

    Alegria Well-Known Member

    Joined:
    Aug 11, 2010
    Messages:
    632
    Likes Received:
    0
    Me too!! I've been trying not to think too much about whats to come but I think its about time I got my head out of the sand!
     
  10. TropicalFruit

    TropicalFruit I'm preggo!!!

    Joined:
    Oct 30, 2010
    Messages:
    324
    Likes Received:
    0
    I second that. Sometimes the thought of going into labour and being a mummy travels about in my head and my eyes get wide, like now!

    Btw tootyfruity, your profile picture, I'm dieing here :rofl:
     
  11. MissGx

    MissGx Well-Known Member

    Joined:
    Jun 6, 2010
    Messages:
    1,049
    Likes Received:
    0
    Nervous now we've finally just got our first flat, completely unfurnished and have to manage to furnish it and get everything sorted before LO makes an appearance =/
     
  12. Mini_Me_x

    Mini_Me_x Well-Known Member

    Joined:
    Aug 28, 2010
    Messages:
    665
    Likes Received:
    0
    Its scary eh! I feel like its all coming so quickly!!!

    Feel like im not prepared and its all i think/talk about 24/7!!!!!!!!!!

    Cant wait for the OH to come home now :D x
     
  13. lilfish

    lilfish two beautiful girls

    Joined:
    Apr 24, 2010
    Messages:
    326
    Likes Received:
    0
    Me! It's only been the past few days that it's really properly dawned on me that in the next few weeks I will have a child! Forever!!!
     
  14. babyloulou

    babyloulou 1 beautiful baby boy!

    Joined:
    Nov 25, 2009
    Messages:
    8,901
    Likes Received:
    0
    I'm 4days overdue and nervous about the labour now! :shock:
     
  15. Lilly12

    Lilly12 Mommy & #2 on board

    Joined:
    Dec 22, 2009
    Messages:
    11,326
    Likes Received:
    0
    I'm nervous !
    I still can't believe there's a baby inside of me LOL..
    :haha:
     
  16. starlight2801

    starlight2801 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 22, 2010
    Messages:
    3,568
    Likes Received:
    0
    Me! I'm 36 weeks and feeling pretty scared. About labour, about how good I am going to be at being a mommy and everything really :blush:
    I am really excited to tho :cloud9: I keep thinking about LO and what she might be like x
     
  17. crazyguider

    crazyguider Well-Known Member

    Joined:
    Jun 9, 2010
    Messages:
    997
    Likes Received:
    0
    I'm bricking it!!! 13 days to go!
     
  18. jollymum

    jollymum Well-Known Member

    Joined:
    Aug 24, 2010
    Messages:
    443
    Likes Received:
    0
    Yep, I've def started feeling really nervous (and excited!) over the past few weeks - I have 10 weeks left yet though! Was feeling fine about everything until I hit third tri.

    Its not so much the labour that worries me (although I'm sure that will come!) but what comes after... I can't wait to meet our son :cloud9: but I'm scared of those first few weeks :shrug:
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice