New Years Eve

Discussion in 'Pregnancy - Third Trimester' started by bluey, Dec 11, 2009.

  1. bluey

    bluey Mum of 2 boys

    Joined:
    Oct 9, 2008
    Messages:
    714
    Likes Received:
    0
    Just wondering what you other ladies due around the same time as me are planning on doing for New Years Eve? Anyone braving the big wide (busy) world or are you staying home?
     
  2. new mummy h

    new mummy h First little princess!!!!

    Joined:
    May 23, 2009
    Messages:
    2,512
    Likes Received:
    0
    think my in laws are having a party at theirs so ill be going there probs! ill be nearly 37 weeks then tho x
     
  3. Beautywithin

    Beautywithin Mummy of two

    Joined:
    Jun 11, 2009
    Messages:
    6,226
    Likes Received:
    0
    Ill be staying in this year :( first year in ages, ill be 35 weeks, and if i go out i know i will be miserable git, watching everyone getting plastered and having a good time, then there will be me sitting there looking huge with a face like a slapped ass
     
  4. Pingu

    Pingu Mummy to 2 xx

    Joined:
    Jan 12, 2009
    Messages:
    6,298
    Likes Received:
    0
    At the moment our plan is to stay at home. Going to get a chinese takeaway and chill out with the dogs :)
     
  5. Brouwer

    Brouwer Well-Known Member

    Joined:
    Jul 7, 2009
    Messages:
    278
    Likes Received:
    0
    I'm looking forward to a nice cosy evening in for just me and DH. It will be nice to really try to appreciate the last bit of time where there'll be just the 2 of us-unless bubz comes a little early of course!
     
  6. Laurenj22

    Laurenj22 Well-Known Member

    Joined:
    Feb 8, 2009
    Messages:
    1,083
    Likes Received:
    0
    Hi

    I'm due New Year's Eve so am planning to go out earlyish to catch up with the in-laws in the pub then home to bring in the New Year.

    Unless LO has other plans

    x
     
  7. bethy1512

    bethy1512 due NYE 09

    Joined:
    Jul 4, 2009
    Messages:
    300
    Likes Received:
    0
    I'm due NYE too!!! so im hoping to either be a mummy..... or have possibly one of the last "quiet" nights in with my lovely OH. xxxx
     
  8. NuKe

    NuKe mummy to 2 gorgeous girls

    Joined:
    Apr 21, 2009
    Messages:
    13,765
    Likes Received:
    0
    im not due til feb, but honestly id be happy just sitting in! the oh wants to go out though so we are heading to his cousin's for a party *sigh* i think ill be making myself scarce at about 12.15 lol!!
     
  9. Emskins

    Emskins Well-Known Member

    Joined:
    Jun 29, 2009
    Messages:
    482
    Likes Received:
    0
    No idea what we are doing yet, thought about getting a nice hotel for the night and snugglingup there after a romantic dinner....but in reality I can see us just chillin at home too!
     
  10. suzib76

    suzib76 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 1, 2009
    Messages:
    8,650
    Likes Received:
    0
    i havent been out at new year for years lol, tbh it doesnt really mean that much to me now, well since leah was born really

    and it is my busiest and most profitable time for working, so i used to work until about 11 pm and get home to bed to start as early as possible (5 or 6am normally) next day

    am so gonna enjoy relaxing this year :)
     
  11. suzanne108

    suzanne108 Well-Known Member

    Joined:
    Aug 11, 2009
    Messages:
    6,723
    Likes Received:
    0
    I'm going out for a curry!!

    I'm due on New Years Day :wacko:
     
  12. Sienna47

    Sienna47 Active Member

    Joined:
    Nov 1, 2009
    Messages:
    33
    Likes Received:
    0
    I'm due New Years eve so if baby hasnt allready come by then i'll be sat waiting lol xxx
     
  13. 21Rach

    21Rach Mum & TTC

    Joined:
    May 21, 2009
    Messages:
    1,871
    Likes Received:
    1
    :shrug: hadn't thought of this til saw this pop up

    help girls i'm gonna be 3 ish weeks off due date - bfz said he'll spend it wit me wen i jus asked but - wat the heck do we do cos i can see scenario now -he's gonna wanna get drunk becoz - he always wants to get drunk 95% off the year lol. so... erm.... what can we do. can so see it being a massive argument and me sobbing my heart out.

    any ideas i will consider - except things he won't agree to are staying in x
     
  14. _Vicky_

    _Vicky_ Mum to twins

    Joined:
    May 22, 2009
    Messages:
    7,767
    Likes Received:
    0
    oohh I have only just got round to making plans for christmas day (booked a restaurant lol)

    NY eve I will be 35 weeks (with twins so basically due any day) so evening in for us - chinese takeaway sounds fab though owwwwwwwwwwwwwwww
     
  15. Try Rocking

    Try Rocking Mommy to Amira and Remy

    Joined:
    Jun 6, 2009
    Messages:
    15,398
    Likes Received:
    0
    There's a new years eve party at a hall in town that we'll be going to!
     
  16. Mitsuko

    Mitsuko Are we there yet?

    Joined:
    Apr 8, 2009
    Messages:
    1,724
    Likes Received:
    0
    We're spending New Year's Eve at home with 2 other couples who are also expecting!
     
  17. billybump

    billybump mummy to my little man

    Joined:
    Oct 11, 2009
    Messages:
    654
    Likes Received:
    0
    I'm goin out partying even though I'll be 39 weeks :)
     
  18. New2Bumps

    New2Bumps Mummy to 2 gorgeous boys

    Joined:
    May 10, 2009
    Messages:
    5,284
    Likes Received:
    1
    yep, I'll be staying in :)
     
  19. Seity

    Seity Mom to Gabriel and Samuel

    Joined:
    Jan 26, 2009
    Messages:
    17,740
    Likes Received:
    0
    I'll be going to a party at a friend's house, staying up late, and having a little champagne to celebrate!
     
  20. Mize1982

    Mize1982 Mya-My gift from God!

    Joined:
    Sep 2, 2009
    Messages:
    1,394
    Likes Received:
    0
    i'm due the 30th so could either be in hospital, waiting for her to arrive or be at home with her. so its going to be a doing nothing year lol
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice