vag celebration

Discussion in 'Pregnancy - Third Trimester' started by kaz29, Jun 7, 2011.

  1. kaz29

    kaz29 Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2011
    Messages:
    809
    Likes Received:
    0
    i will celebrate the day i get to see my vag again (mi front bum) lol ive not seen her for many months now and shes complaining of a hair cut, poor thing:haha:
     
  2. krisnjay

    krisnjay Mommy to Logan

    Joined:
    Nov 26, 2010
    Messages:
    400
    Likes Received:
    0
    I miss mine too. In a way I dont wanna see it yet as I know I havent been great at trimming it up.
     
  3. sinead266

    sinead266 Mother of 5

    Joined:
    Apr 6, 2011
    Messages:
    819
    Likes Received:
    0
    lol laughed when i seen this, if i hadnt got a mirror id be fecked, couldnt be doing with a forest down their
     
  4. Siobhan14

    Siobhan14 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 1, 2010
    Messages:
    276
    Likes Received:
    0
    :haha:
     
  5. bobekah

    bobekah Well-Known Member

    Joined:
    Dec 30, 2010
    Messages:
    254
    Likes Received:
    0
    ha ha ha! I was telling my Fiance the same thing last night! I cannot wait for the day to be able to see it and trim it ESPECIALLY! I can feel how over grown its become! Ive never ever ever grown it out before and its driving me nutts now! Glad Im not the only one who cant see over my hill!
     
  6. doggy121

    doggy121 Well-Known Member

    Joined:
    Nov 2, 2010
    Messages:
    817
    Likes Received:
    0
    lol its really bizzare not being able to see it to shave it, i had chris plucking the hairs (i get hairs god forbid along the line of my belly and allways have) underneath my bump as i couldn't see them but when i lifted my belly up i could see them, as long as they'd ever been yuk, he has shaved me totally down there in the past for kicks but i hurt like hell after as he was a little to attentive with that razor!

    can us preggo ladies use immac?
     
  7. kaz29

    kaz29 Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2011
    Messages:
    809
    Likes Received:
    0
    lol all your replies are funny as !!!!! - i would not use immac thou !!! doggy121
     
  8. cyanidepill

    cyanidepill Well-Known Member

    Joined:
    May 20, 2011
    Messages:
    1,023
    Likes Received:
    0
    haha this made me giggle!

    and I agree, i'll be happy to be able to see what the hell is going on down there! at the moment it's all uncomfortable guess work when it comes to the gardening! xx
     
  9. MILF2011

    MILF2011 Guest

    This is funny!! Last sunday it was kind hit and miss, but i had to slap on the immac....it was becoming an AMAZON!!
     
  10. Lauki

    Lauki Mummy and newly pregnant!

    Joined:
    Feb 8, 2011
    Messages:
    4,806
    Likes Received:
    0
    :haha:. Made me giggle!

    Once my Lurky is out, it's gonna need a good tidy up there ;)!
     
  11. amymarx

    amymarx Mum of 1 beautiful boy :)

    Joined:
    Dec 5, 2010
    Messages:
    959
    Likes Received:
    0
    Normally i get a brazillian but ive been growing it for a while now so closer to my due date I can get it all off because there is noway I'd be able to do it myself! A
    nd OH thinks shaving my legs is bad enough so Ill not bother asking him to do my fanny lol :haha:
     
  12. BabyNo1.

    BabyNo1. Well-Known Member

    Joined:
    Feb 23, 2011
    Messages:
    712
    Likes Received:
    0
    I use a mirror and some clippers and just get rid as much as possible coz it will grow back again pretty quick! it helps if I stand in the bath I can see it better!
     
  13. kaz29

    kaz29 Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2011
    Messages:
    809
    Likes Received:
    0
    lol how far down does it hang cause i cant see mine at all, lol just kidding. But seriously, for all i know it could of turned grey or i could of grown a willy down there, i know there must be a tumble weed blowing past somewhere.

    OMG how i miss being able to keep an eye on mi mary !!! and trim her rose garden
     
  14. BabyNo1.

    BabyNo1. Well-Known Member

    Joined:
    Feb 23, 2011
    Messages:
    712
    Likes Received:
    0
    I use a shaving mirror so I angle it so I can see my lady garden in all her glory! then I trim it within a mm of its life... so I don't have to do it too often!! I don't think my bum p has dropped yet, it might get a bit harder when it does but for now I kind of just hold the bump up a bit.
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice